Monday, November 21, 2011

20112011

20.11.2011..

Hampir semua orang mengejar tarikh cantik untuk majlis-majlis yang istimewa…Tapi aku awal-awal pagi lagi dah dikejutkan dengan berita pemergian seorang kawan pada tarikh yang cukup cantik.  Biarpun bukan begitu rapat tapi masih boleh di panggil kawan. Tetap terasa sedih.

Walaupun hanya bertemu sekali tapi masih lagi teringat-ingat..Pada ingatan aku die seoarang lelaki yang baik..sedikit terkilan bila aku terlalu memegang prinsip tak akan dekat dengan mane-mane lelaki sampai aku selalu tak hiraukan dia.  Panggilan telefon die buat kali terakhir beberapa hari sebelum die meninggal pun tidak aku hirau.  Sungguh lepas ape yang jadi aku cukup rasa menyesal.  Tak ade salahnye kalau aku beri peluang pada die untuk berkawan dengan aku lebih rapat.

Menyesal sekarang pun tiada guna. Beliau telah selamat dikebumikan. Semoga die ditempatkan di tempat orang-orang yang beriman…Aminnnnnnnn…

No comments:

Post a Comment