Tuesday, November 1, 2011

Welcome november..Can't wait for December...

Welcome November...

Sedar tak sedar dah pun masuk bulan november..Bermakna lagi 2 bulan aku tak perlu pakai uniform "peguam" aku ni..Tak perlu pergi kerja hari sabtu dan tak perlu bangun awal..Hoyeahhhhh....

Haaa bercakap pasal semua tu memang lah seronok..Yang tak seronok nye bila aku dah mula kene hantar research dan report praktikal..Gua dah mula cuak beb..Serius cuak ni...Bulan 12 nak hantar report praktikal yang satu ape pun aku tak buat lagi dan bulan 1 kene antar research..Pitam weh pitam...

Selain tu cuak jugak bila pikir nak habis belajar dan kene cari kerja..Bila dapat tahu kawan aku dapat kerja kat tempat die praktikal aku jadi cuak pulak...Die dah dapat kerja then aku macam mane?????Ape-ape pun i'm happy for u dear...Seronok dah tak perlu pikir nak cari kerja lagi..Rezeki aku pulak tak tahu macam mane kan...

Lepas ni aku kene gigih cari kerja..Nak beli kereta,nak beli rumah,nak kahwin...hikhikhik...Padahal resume pun tak buat lagi..Jangan nak gigih sangat lah cik pada..*tampar diri sendiri....

No comments:

Post a Comment