Wednesday, May 16, 2012

Dia bukan untuk aku


Agaknya dah memang tepat lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.   Bila ade sorang guy yang di perkenalkan pada aku n aku dapat tahu die lelaki yang begitu menjaga agamanya malah die juge belajar quran dan hadis terus aku rasa teruja..Aku tak pandang rupa parasnya tapi cukup lah agama yang ada padanya supaya dapat membawa aku ke jalan yang lebih terang..  Ya, itu lah ciri-ciri lelaki yang aku cari untuk di jadikan suami….Terus aku buka hati untuk lebih mengenali lelaki itu…Tapi sayang, baru beberapa email sempat berbalas terus senyap tanpa kata…Mungkin die terlalu baik untuk seorang wanita yang tidak terlalu baik macam aku ni…Tak ape lah..Die mungkin untuk seseorang yang serupa macam dia..Aku tak layak..Mane mungkin perempuan yang begitu banyak buat salah, yang dulu nya tidak menjaga pergaulan dengan lelaki bukan muhrim layak untuk lelaki sebaik itu..Aku sedar kini, aku belum cukup baik untuk seorang lelaki yang baik…=(

No comments:

Post a Comment