Thursday, May 24, 2012

Im finish my study,finally!

Hyeee everyone..Aku bajek2 ramai je reader blog busuk aku ni kannnn....Lame jugak tak jenguk blog ni since keyboard laptop aku sawan tikus..Have some word yang tak boleh nak tekan dimana dulunya kalau aku ketuk-ketuk boleh gak keluar tapi sekarang ketuk dengan tukul besi pun huruf tu tak akan keluar..Okehhh,boleh kene carpal turnel syndrome aku menaip gini..Separuh gune keyboard separuh gune on screen keyboard..Gigih nak update blog kan,ingat ko hanis zalikha...Psstttt,psssttttt..meh nak gosip sikit,hari tu aku ade jumpe hanis zalikha tapi aku tengok die tak lah tinggi mane..Awat dalam gmbar tinggi lampai???Teknik bergambor ler tuewwwwww..

Nak tahu aku jumpe beliau kat mane???Kat UITM Shah Alam time amik jubah konvo..Okehhh,sebenarnya aku nak cerita pasal konvokesyen aku je..saje kasi intro pasal hanis zalikha..Mane lah tahu mention name die traffic blog naik mencacak kannnnn...;p

Hari tu bersamaan 19 May 2012,selamat sudah anak bongsu Tuan Ahmad dan Puan Azizah bergraduasi di Dewan Agong Tuanku Canselor,UITM . Disebabkan anak bongsu dan kat atas kakak-kakak dan abang-abang dah bergraduasi maka bonda aku pun berkata "mak sebenarnya dah tak rase ape dah nak pergi konvo adik ni,dah biasa sangat pergi konvo"..Sentap ati mak nak....Tapi aku paham hakikatnye memang cam tu lah..Aku pun rase konvo degree aku ni dah macam konvo tadika je..No feeling..Last time pun dah konvo diploma kann..

Ramai adik beradik aku yang tak dapat datang..Kan dah kate konvo tadika je..Yang datang cume yang bujang-bujang je..Dah kahwin sume ade komitmen lain..Nevermind..I tak amik hati pun..Waduh-waduh,capek deh menaipnya begini,layankan aja gambar graduasi gue yukkkkkk...



bersama rakan bus rapid,ponteng kelas,merentas desa,pergi balik kelas..ehhh banyak lah lagi..

Time diploma tak dapat konvo same,time degree dapat jugak..with umi.

with my abah,mak and k.kema..
thanks to my bro A.li as a photgrapher =)


Happy graduation day to me..finally i'm finished my study..
Sekiannnnnnnnnnnnnnnnnnnn...Jumpe di konvokesyen akan datang..Ada akan datang lagi ke???tungggguuuuu...

p/s:baru realize yang pic time dip tak setembon time degree..Self-esteem down..=(

2 comments: