Friday, September 2, 2011

Hari raya 2011

Hye semua...

Macam mane raya korang tahun ni??Aku tengok ade kat fesbuk ade yang excited gile nak beraya ade yang cakap tak ade semangat langsung then siap carut-carut lagi..Ape lah lu der...Raya ni kan tanda kemenangan kite lepas sebulan berpuasa...Kenapa perlu mencarot-carot bagai cakap tak de semangat langsung nak beraya...

Raya aku tahun ni sangat la meriah..Even kitorang tak de pun plan nak tema kaler ape untuk tahun ni tapi still meriah uoll...Tak sempat nak rancang tema-tema ni..Sebat je kaler ape yang berkenan...

Yang bestnye tahun ni semua balik rumah aku kecuali akak kedua.  Dia balik raya rumah mak mentua die.Ikut turn kan...Walaupun meriah tapi still rase tak cukup ahli lagi..Kalau tambah dengan anak-anak akak aku nombor dua ni sure meriah gile...

Ramai jugak sedara mara datang rumah aku tahun ni..Kire laku lah kuih yang aku buat tu..Berbaloi-baloi...Ni nak kasi tepek gambar raya untuk tahun ni..Sakan jugak tangkap gambar mengunakan kamera berkuasa tinggi  abang jai aku...*kuasa tinggi tu,dah macam motor pulak..;p






No comments:

Post a Comment