Monday, October 31, 2011

Kalau masa dapat diputarkan.......

Kalau masa dapat diputarkan balik ape korang nak buat???Kalau aku......

1.  Nak belajar pandai-pandai time sekolah dulu then nak jadi doktor pakar tak pun peguam tak pun arkitek tak pun engineer...

2.  Nak aktif berpersatuan dan menjadi atlet time sekolah tak pun time universiti dulu..Tak ade lah file sijil aku ade beberapa keping je..Nak isi borang SPA pun segan.

2.  Control makan lepas spm dulu dan buang angan-angan kononye nak gemokkan badan..What the fishh punye angan2..Tengok sekarang dah jadi tong drum!!!!!

3. Nak jadi perempuan yang paling cool bile kene tinggal..Bukan psiko kasi surat kat fesbuk macam surat kabar panjangye...Maluuuuuuuuuuu..(T____T)..

4.  Tak nak melibatkan diri dengan mane-mane laki sehingga umur 24 tahun...Tak de lah aku frust menongeng2 bile putus cinta..Sampai nak makan pun tak ade selera..Hikhikhik..*yangayatujungtusapepercayadiegile..

Itu je yang aku rase aku nak buat kalau mase dapat diputarkan lagi..Actually bnyak lagi tapi tak nak nak senaraikan kat sni macam surat kabar jugak kot kan...



Itu "Kalau" je..Benda mustahil jadi kan..Ape yang jadi dah ditetapkan Allah.Dah ditakdirkan.Jadi tak ade istilah "kalau"..Entry suke-suke je..Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

2 comments:

  1. klw ko jadi doktor atau peguam...ko x jumpe la ak nie...roomate yg sgt baik ....hahahahah saje je nak nyibuk kat blog kau...klw dpt ku putarkan masa, ak nak pun nak blaja pandai2 dari tgkatan 1...kan skarang nak cari keje pun susah....

    ReplyDelete
  2. a;ah kan nui..msti roomate aku orang lain..hehhe..tapi tak pe nui..tak jadi doctor,peguam or engineer pun at least kte jadi somebody jugak kan..=)

    ReplyDelete