Monday, January 9, 2012

My final project, my final semester...

Alhamdulillah lega bila thesis yang dari sem lepas sampai sem ni kene buat dah siap di print dan tunggu nak binding je...Esok hantar ke uitm puncak alam...Bersyukur ke hadrat ilahi kerana mempermudahkan segalanya..Ianya lebih mudah bila aku di beri tunjuk ajar sepenuhnye oleh Dr.Laila iaitu adivisor untuk thesis aku ni..Die advisor yang terbaik..Di saat kawan-kawan lain merungut dengan sikap advisor diorang yang banyak kerenah dan cerewat aku mampu tersenyum je..(hoi,bukan senyum ngejek lah)..Senyum sebab alhamdulillah aku punya advisor yang sangat bagus..Ajar aku setiap step..Langsung tak kedekut ilmu...Bila advisor mudah jadi semuanya menjadi mudah...

Selepas viva nanti maka berakhir lah degree aku..Alhamdulillah sekali lagi..Dengan izin Allah aku mampu menghabiskan degree aku...Lepas ni kene fokus untuk cari kerja..Semoga segalanya di permudahkan juga...Insyaallah..Aminnnn....

No comments:

Post a Comment