Saturday, January 28, 2012

Thank you Allah...

Hallooowwww...

Berkaitan dengan post lepas..Actually semalam first time dalam hidup aku kene interview..Time sekolah dulu pun tak pernah kene interview untuk jadi pengawas,ketua kelas mahupun pustakawan..*ehh ade interview ke..

Alhamdulillah semalam segalanya dipermudahkan..Sekali interviewer tu CEO dengan Operation Manager pulak..Maunye tak ketar...Tapi alhamdulillah hasilnye sangat positive..

Tak putus-putus hati ni mengucap syukur pada Allah atas kurniaan rezekinya pada aku..Terasa hina di sisi Allah bile segala permintaan aku Allah tunaikan sedangkan permintaan Allah aku abai-abaikan...Sungguh aku insaf..

Tapi dalam kegembiraan aku tak lupe pada mereka yang kurang bernasib baik..Jadi tidak seharusnya aku menunjuk-nunjuk kegimbaraan aku pada umum sedangkan ramai lagi yang tengah bersedih..Biarlah kegembiraan ni dikongsi pada mereka yang terdekat je..Tak perlu nak naik post kat fesbuk kot kan..hahahahhaha..

Sekali lagi aku mengucap syukur pada Allah..Terima kasih Ya Allah..


No comments:

Post a Comment