Monday, January 2, 2012

Welcome 2012..

Assalamualaikum...

Happy new year everyone..Tak sangka dah masuk tahun 2012 kan..Sebelum cube nak memerah otak nak mereka-reka azam baru jom kite cek balik azam tahun lepas kite..Accomplish ke tidak..Ni azam tahun baru aku untuk tahun lepas...Jom cek mane yang accomplish mane yang tidak...

1.Nak jadi orang yang happy,positive dan peramah.-Yes, untuk tahun 2010 aku berjaya jadi orang yang happy tanpa ade rasa patah hati, putus cinta, frust menongeng-nongeng atau pun seangkatan denganye..Alhamdulillah tiada lagi rasa-rasa macam tahun sebelumnya...Dan yang penting aku dah jadi sedikit peramah..hehehehe..

2.Nak kurus macam lysdawaty-Yang ini ternyata hampa..Setiap tahun tak pernah berjaya.Bukan kata kurus macam lysdawaty, kurus macam raja azura pun belum tentu lagi..Kene kumpul duit buat sedut lemak mungkin berjaya kot...CEhhhhttt...

3.Pasal pelajaran- Untuk semester lepas result aku agak tak memberangsangkan..Serius frust gile tapi memandangkan sem ni aku tak ada exam jadi tak tahu lah azam yang satu ni berjaya atau tidak..Tapi alhamdullillah aku berjaya berpraktikal dengan jayanya..=)

4.Tak nak terlibat dengan lelaki- Yang satu ni aku suka..Memang ternyata sangat berjaya..Aku berjaya tak melibatkan atau merapatkan diri dengan mane-mane lelaki..hoyeahhhhh...I am forever single...

Jadi kesimpulanya kira azam tahun lepas aku berjaya jugak lah kan..Mane yang tak berjaya tu kene lah carry ke tahun ni...Untuk azam tahun ni pulak aku tak punya banyak azam..Cume ade dua je..

1.Nak cari kerja bagus-bagus dan beli kereta dan senangkan mak dengan abah..

2.Nak bertemu dengan lelaki yang boleh dijadikan suami..wink3..I'm Ready for that..Insyaallah..

Itu saje azam untuk tahun ni..Harap-harap berjaya....

No comments:

Post a Comment