Tuesday, October 4, 2011

Dear my unknown future husband...

Dear my unknown future husband…

Agak-agak bila lah Allah nak pertemukan kite.Tak sabar rasanya saya nak bertemu dengan awak.Selalu jugak saya terpikir-pikir macam mane agak nya rupa awak kan..Tinggi ke,pendek ke,kurus ke,gemok ke..Tapi semua tu tak penting bagi saya..Yang penting awak mampu jaga saya dan sayang saya sepenuh hati awak..Selain tu awak tak pernah lupa solat dan berpegang teguh pada agama..Awak tak perlu lah jadi ustaz cuma perlu tahu hal agama…

Jeles juga bila tengok kawan-kawan bahagia dengan boyfren masing-masing..Sedangkan saya sorang-sorang je..Tapi saya okey je..Cume kadang-kadang je rasa sunyi…Kawan-kawan semua cakap saya ni memilih sebab tu sampai sekarang saya tak ada boyfren lagi..Diorang tak tahu sebenarnya saya tunggu awak..Saya tak nak terima sebarangan lelaki sebab saya tak nak dalam hidup saya berkasih dengan ramai lelaki..Kalau awak tahu nanti mesti awak jeles kan..Sebab tu lah saya decide nak tunggu je awak muncul..

Saya tak peduli dengan mulut orang yang cakap one day saya akan jadi andartu sebab terlalu memilih…Peduli ape orang cakap..Saya tahu ape yang saya buat..Dan saya juga tahu jodoh pertemuan Allah dah tetapkan..Jadi saya tak perlu nak risau..

Saya harap bila kite ditemukan nanti saya dah bersedia nak jadi isteri yang solehah..Sekarang ni mungkin Allah tak temukan kite lagi sebab kite berdua masih belum bersedia..Sekrang ni mari kite sama-sama perbaiki diri dan lengkapkan diri supaya bila kite bertemu nanti kite dah cukup bersedia nak membina istana cinta kita…=)

1 comment:

  1. betul 2,kita pun simpan hati kita ni untuk future husband,,,jodoh 2 rahsia ALLAH kn, yang penting sabar dan xberhenti doa

    ReplyDelete