Saturday, January 1, 2011

Goodbye 2010...=(






Hari ni 1/1/2011...Sekejap je mase berlalu dah habis tahun 2010...Macam-macam dah jadi mase tahun 2010..Ada yang best ada yang tak best langsung nak di ingat kan...Past is past...So just forget about every sadness that happend in year 2010...Just wish 2011 will bring the more happiness and no more sadness in my life....wahhh omputih pulak dah malam-malam ni...Tak pe la sekali sekala...Mood tahun baru...;p..Who cares about my grammar...Aku bukan cikgu bahasa ingeris pun..

Biasa nye setiap tahun baru sure ada azam baru kan....Aku pun tak berapa pasti pasal azam tahun baru aku tahun ni...Sebabnye setiap tahun pun berazam baru tapi setengah jalan dah lupe...Better tak payah ade kan...Tapi tak kire la..Orang lain pun sibuk nak ada azam baru jadi aku pun mesti nak kene ade jugak...Boleh pulak ikut orang kan....Mesti la boleh sebab suke hati den la..hehehehe.....

Azam tahun aku untuk tahun ni tak la banyak sangat...Sebab kalau banyak-banyak pun poyo je lebih nak menunjuk-nunjuk yang konon-konon ada azam tahun baru la..Padahal at last lupe macam tu je..Jadi tahun ni aku nak jadi lebih realistik..

First aku just nak jadikan diri aku ni orang yang paling happy..Aku tak nak jadi orang yang mudah kalah pada masalah....Happy tu means positive,ceria,peramah...opss part peramah tu susah sikit aku nak buat..Sebab aku ni kalau dengan orang baru memang aku berat mulut sikit..Tapi tak pe la..Kate pun azam tahun baru kan so kene la ade semangat baru nak mencuba....

Second aku nak kurus macam lysdawaty...Mungkin macam melampau sangat kan..Tapi tak pe la..At least aku ade jugak target...Untuk pengetahuan semua ni memang azam tahun baru aku setiap tahun..Tapi hasilnye korang tengok la sendiri gambar pipi tembam kat atas tu....Tak berhasil..Kite tunggu pulak tahun ni..Berjaya atau tidak...jeng jeng jeng.....

Third pulak mestilah pasal pelajaran kan...Harus macam tu sebab aku ni student..Aku nak lebih fokus pada pelajaran sebab ni semester akhir aku belajar dan masuk dewan peperiksan UITM..insyaallah....Fokus tu maknenye tak nak lost lagi macam semester lepas-lepas...Memanjang time nak exam baru nak study dan buat nota...Study last minute tu memang hobi aku..Jangan tanya kenapa la result aku sangat "cermerlang" kan......Tepuk dada tanya selera...;p

Last sekali azam aku tak nak terlibat dengan mane-mane lelaki...wahhh ni kire azam ke???hahahhah...Kire masuk la kan sebab laki buat aku jadi loser..So azam tahun baru ni jangan dekat dengan mane-mane lelaki..Berkawan rapat pun jangan..Ingat tu NOOR FAHADA........!!!okey wajib ingat....

Banyak tu je azam aku tahun ni..Ke ni dah kire banyak???hehehe.....Yang lain-lain aku buat simpan dalam hati je la ye...Kang kecoh-kecoh takut tak tercapai pulak....Buat malu je...Simpan sendiri sudah...

**

Happy new year everyone..Hope this year will bring you more happiness......

2 comments:

  1. amin..ak doa kn smoga azam thn baru ko dpt di realisasikan....amin...hehehehe

    ReplyDelete
  2. thanks dear...smoga azam tahun baru kau pun dpt tercapai..mari sme2 kite usaha k...=)

    ReplyDelete