Thursday, March 1, 2012

Kisah Malam..

Malam tadi malam yang cukup perit..Perit sebab ape...Sebab tiba-tiba je angin datang menyerbu kat dada..Rasa macam dada nak pecah..Mujur kak kema baik hati tolong urut-urut kan..Lega lah sikit..Time sakit-sakit macam ni mula lah rindu kat mak..Kalau mak ade mesti mak yang tolong urutkan...Tapi mak jauh kat kampung...Kesudahanya tido dengan rasa sakit dada yang datang-datang.

Dalam pada sakit-sakit tu sempat jugak mimpi..Tak tahu ape maksud mimpi ni atau sekadar mainan tido yang tak membawa ape-ape makna..

Saya mimpi saya datang kenduri kahwin awak.Mase tu saya cukup cool..Siap pakai seluar jeans dan berkamera hebat di leher..See,sempoi gile kan datang kenduri kahwin..Time tu tak rasa ape-ape..Bile nampak awak dengan isteri awak pun saya cool je..Isteri awak bertudung.Time awak masuk rumah dengan isteri awak saya pun ikut jugak..Then saya terdengar korang borak-borak..Tapi tak ingat pulak ape yang korang borak kan tu..Nampak bahagia sangat..Time ni pun saya rasa cool lagi..

Tapi....bila kawan saya nabila datang,saya terus menangis-nangis dekat die..Then baru saya sedar actually saya sedih sangat dengan perkahwinan awak tu..Tapi entah kenapa pada mulanya saya relax je...Lepas tu awak boleh bla je naik kereta dengan isteri awak entah pergi mane entah..

Mimpi yang sangat merepek-repek..Tapi buat aku terpikir-pikir jugak lepas bangun tido..What if one day mereka berkahwin dan bahagia dengan pasangan masing-masing while i'm still single and alone..????Mampu ke aku doakan kebahagian diorang berdua???

Entry sensetap..;p

2 comments:

  1. insayallah awk mampu fahada....sebab awak kuat...allah tak kn uji umatnya dgn ujian yg umatnya tak leh nk tnggung..Mungkin sekarang nie allah nak ajar awk utk lebih cintaiNYA sebelum DIA pinjamkan cintanya kpd awk utk mencintai org lain...think positive..i know easy to said...but i know u can do it gurl.....:)

    ReplyDelete
  2. uishh,komen ko begitu shahdu sekali..hehehe..btw thanks..actually dlm mmpi je begitu..luaran nye aku dah tak pikir psl mereka2 yg pernah lukakan hati aku..ecehh ayat..hahaha..

    ReplyDelete