Thursday, March 29, 2012

Say no to "nasi"

Aku di tahap tertekan ni bila aku tengok akak aku yang dulu aku suke panggil die gemok makin kurus.  Body die sekarang ni lebih kurang aku..Aku confius samaada aku yang makin gemok atau die yang makin kurus.  Sebabnya sekarang ni kami dah hampir sebentuk i mean sesize. 

Di sebabkan rasa gelabah yang memuncak ni aku terus decide nak mula berdiet dan tak nak makan nasi..Aku tak mungkin membenarkan akak aku lagi kurus daripada aku..Ini tidak boleh..

Tapi, awal-awal pagi lagi kawan aku dah kasi aku nasi kerabu..How??tak kan nak tolak pulak kan..Kerana mengikut kata orang, rezeki jangan ditolak maka aku terima nasi kerabu tu dengan hati yang sangat terbuka dan perut yang lapar..Ape lagi, bila hentam langsung tak teringat prinsip tak nak makan nasi tu..

Sekarang lepas dah melantak satu bungkus nasi kerabu beserta lauk daging terus rasa bersalah...Perlu ke aku jolok tekak aku keluar kan semula????Tak Perlu..Itu keje orang bodoh je..Aku pandai kot..hihihihihi...

2 comments:

  1. kenyang sampai ke malam tu...
    dah xyah makan lg..haha

    ReplyDelete
  2. huhu... kwn dah bg... ngap je...
    rezeki jgn ditolak..
    huhu

    ReplyDelete