Saturday, April 14, 2012

Cinta alam maya...

Agaknya memang aku tak ditakdirkan berkenalan dengan orang dalam alam maya..Bila mula nak berkawan dalam fesbuk je terus aku rasa mamat tu poyo,annoying, dan mula lah aku nak tunjuk belagak konon-konon hebat dengan chat campur bahasa inggeris sikit..Korang rasa ape penyakit yang aku tengah alami sekarang ni..??Any idea??

Macam mane pulak dengan idea kakak-kakak opis yang sibuk nak carikan aku jodoh..Dan lagi parah dah ade sorang calon untuk aku berumur lewat 20 tahun dan bekerjaya..Patut ke nanti aku buat benda yang same..Melayan dengan penuh sombong..Haishhh,ini bukan masalah bajek hot atau perasan cun..Masalahnya aku memang tak boleh bla dengan perhubungan yang di aturkan atau pun ditemukan di alam maya..Tapi masih nak mencuba dan hasilnya aku sendiri pun tahu...

Mereka akan menjadi seorang yang annoying,bosan,poyo walaupun sebenarnya mereka tak macam tu sangat pun..Paham tak maksud aku???Contoh, bile aku cakap aku kerja hospital terus nak anggap aku nurse..Kenapa tak anggap aku doktor.??.Kan lebih hebat..Ehh  tak tak..Kenapa tak tanya aku dulu keje as ape dan mereka perlu tahu yang kat hospital tu selain doktor, nurse dan pemandu ambulan ade juga management..Bila mereka tak tahu benda macam tu terus aku rasa mereka bodoh..boleh macam tu??Maaf, aku memang terok...



p/s: Maaf encik yang cakap saya muka macam neelofa(hover sgt kannn),memuji tak tentu pasal saya rasa menyesal pulak approve awak kat fesbuk..guane????

No comments:

Post a Comment