Tuesday, April 10, 2012

Photoshoot RAPI..

Hot..Hot..Hot..Hari ni aku ade photoshoot u all..

Okeh,tak yah nak bangga sangat sebab bukan besar pun keluar muka aku..Actually tadi ade photoshoot dengan majalah rapi untuk resipi sihat..Tak perlu nak heboh sangat sebenarnye sebab yang keluar gambar besar gedabak of kos lah makanan dan tentu bukan aku..Tapi sebab terlalu teruja untuk pertama kali nya shoot majalah maka harus lah di hebohkan semalaya...

Malas cerita panjang, yang penting korang beli majalah rapi keluaran mei nanti dan cube cari-cari gambar aku..hihihihi..Pastikan korang cari menggunakan kanta sebab gambar aku tu sure sebesar semut bersaiz sederhana...Semut ye,bukan kerengga..



p/s:abg kameraman tadi cumel bangat, tapi boncit...

2 comments:

  1. wah!! hebat tu.... tahniah... huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupe beli tau keluaran mei..beli dengan kata pembesar sekali..hahahaha..

      Delete