Monday, April 16, 2012

Tudung oh tudung..

Sekarang ni aku tengok berlambak-lambak perempuan-perempuan cantik buat video tutorial ajar pakai tudung lilit sane, lilit sini dan yang terbaru pakai tudung bawal dengan cara yang baru...Mereka memang kreatif..Tapi aku masih mencari tutorial memakai tudung mengikut syarak yang betul iaitu bukan sekadar menutup rambut tetapi menutup aurat dengan sempurna...Maksud aku di sini cara pakai tudung yang kreatif tapi menutup dada dan of course menutup leher...Susah jugak nak cari ye...hurmmmmmm...

Saya tak nak di lihat cantik di mata orang tapi hina di sisi Allah..Same-same lah kite semua mengingatkan diri bahawa bertudung bukan sekadar menutup rambut tetapi menutup aurat...

p/s: Saya juga masih dalam proses membaiki diri..Manusia tiada yang sempurna..Cume pilihan di tangan kite mahu berubah atau tidak...

No comments:

Post a Comment