Monday, April 9, 2012

Tak ade tajuk..boleh??

Jam dah pukul 12.19 malam..Tak pernah lagi since aku jadi orang suruhan ni aku berani tak tido time macam ni..Tapi asal pulak hari ni mata tak mahu lelap..Sepatutnya time macam ni aku dah bermimpi sampai ke eropah bersama-sama abang mat haron(aaron aziz) ni..Asal mata tak ngantok ni..ape pasasal???Ape pasal???*sambil menenyeh-nenyeh mata..

Dah masuk bulan ke tiga menjadi seorang pekerja baru aku realize yang kehidupan menjadi seorang pelajar lebih menyeronokkan..Aku ade cuti panjang, aku boleh tido lewat-lewat sebab kelas tak semestinya start pagi, dan yang penting belum pernah lagi terjadi kelas aku ade hari sabtu..Jadi aku punya cuti yang agak panjang, sabtu dan ahad..Tapi sekarang.....Okeh, bukan nak merungut cuma menangisi nasib..hikhikhik..

Sekarang ni ngantok atau tidak aku terpaksa tutup laptop dan cuba lelapkan mata supaya esok aku pergi kerja tak perlu nak menguap sampai 60 kali..Gudnite..Malam ni nak bawak abang haron pergi korea lah...daaaaaa...

No comments:

Post a Comment