Sunday, January 30, 2011

Lagi lagi lelaki...

Tadi aku ade sembang dengan kawan aku yang dah jarang sangat berjumpe dan berborak..Padahal satu kampus..Sebab masing-masing ade life masing-masing maka kami jarang dapat berjumpe each other..So malam ni banyak sangat la cerita kami nak bercerita...Dari part lesen,kenduri kawin abang-abang aku sampai lah tajuk biasa kami bincangkan perihal lelaki..Bukan la tajuk wajib kami..

Sebab dah lame kami tak berborak maka banyak la cerita-cerita pasal aku yang die tak tau....Jadi aku amik peluang tu untuk cerita kat die ape yang jadi kat aku dengan "lelaki itu"...Aku tak pernah buat entry khas untuk "lelaki itu" tapi die la manusia yang sampai sekarang aku tak mampu nak maafkan tu(entry sebelum ni)....

Bukan tujuan aku bercerita nak memburukan atau menjoyah keburukan orang lain tapi saja cerita sebab dulu semua pasal aku kawan aku ni  tau sebab die one of my bff.  Bape banyak sebab daa..(Sorry ayat lintang-pukang..Dah tengah malam kan..Biasa la..heeeeee)..Tapi sekarang kami dah tak banyak spend time together...Masa dan keadaan buat kami makin jauh....=(..Ape yang penting kami masih berkawan..=)

Die ade juga kasi aku nasihat supaya memaafkan "lelaki itu"..Jangan jadi pendendam..Aku janji akan buat tapi slow-slow ye..Promise(sambil angkat tangan sebelah)...Stop sampai situ dan die juge ade cakap kat aku jangan risau sebab perempuan baik untk lelaki yang baik..Memang aku selalu dengar benda ni..Even dalam blog aku pun ade cakap pasal ni..

Tapi aku terpikir-pikir jugak..Aku ni jatuh kategori perempuan baik atau tak??...Cukup baik ke aku ni untk dapat lelaki yang baik??....Ape karakter membolehkan kite di kategori kan sebagai perempuan baik-baik ni???..

Semua tu buat aku berpikir dan terus berpikir....Harap-harap aku jatuh kategori perempuan yang baik sebab aku nak suami yang baik-baik je....Sekian dari cik pada....salam.....

No comments:

Post a Comment