Saturday, January 1, 2011

Sleeping beauty....

Semalam aku tido lewat gile sebab layan cerita omputih yang best sangat kat channel AXN....Seperti biasa dua orang nak buah aku (kakak dan adik) tak kan naik atas tido dengan umi die kalau aku dengan akak aku tak naik same..So sebab kami tengah syok dok layan cite omputeh tu jadi kitorang suruh diorang tido je kat bawah...Nanti dah habis cerita ni kami kejut la...Diorang pun setuju..Jadi aku dengan akak aku tak payah la naik atas tido dengan diorang...

Dalam sejam lebih...Cerita omputeh tadi dah pun habis..Jadi ni la masenye untuk kami kejut dua orang budak kecik ni pergi tido kat atas...First kejut si kakak dulu....Akak aku yang kejut die...."kakak2..bangun tido kat atas.....Cepat2...."..Die pulak bangun lepas tu duk rengek2 nak mula menangis...Adoii..Tadi berjanji bukan main...."nanti kejut je kakak...nanti kakak tido la kat atas..Tak nangis pun"..kate die kat kitorang before die tido tadi....akhirnye akak aku terpaksa la mengendung die naik atas...fuhhh rase nak patah pinggang...Bapak berat budak ni.....

budak tembam yang tengah lena tido..(kakak)

Kali ni turn aku pulak kejut si adik..Tapi sebab rase nak terkucil sangat aku pergi la tandas dulu then baru ingat nak kejut die..Tapi tengah duk aku melaksanakan hajat die dah meraung-raung kat luar tu...Uaaaarrrrrhgggggggggggg!!!!!!!!!!!..Aku dalam toilet dah gelabah dah..Cepat-cepat aku keluar..Nasib baik sempat membasuh...heheheh..Lepas tu aku pun pujuk die mintak naik atas..Maunye si siam ni nak dengar....Harus la die meraung lagi kuat kan....(kenapa panggil siam sebab die pelat)...Aku pun terus pujuk die nak dukung die la bawak naik atas....Gile rase nak patah tulang belakang aku kendong die bawak naik atas...Berat jugak budak ni.....fuhhhhh..Terbakar tak agak-agaknye lemak aku mase angkat die naik atas tadi????Kalau terbakar okey gak kan...;p

budak siam yang tengah syok tido..(adik)

Comel je bile diorang tengah tido..Nampak budak baik je walaupun pada hakikat nye suke mengacau orang..Especially kacau aku dengan akak aku...hehehehehe.Tapi diorang memang sangat cute....

No comments:

Post a Comment