Friday, January 28, 2011

psttt...nak habaq mai ni...!!!

Kite nak cakap sikit la...psstttt..Meh nak bisik-bisik...
Bukan nak gosip-gosip pasal artis..No.no..no...

******
Tapi nak cakap yang blog aku ni dah makin lawa..;p
Korang-korang ade perasan tak????
Ke aku je terperasan sebenarnye....buuuweeeekk..
Baik jawab ye!!!kalau tak aku bagi penampor jepun sorang satu...hehehe...(keji2)cik  pada tak  macam tu..
Seharian aku duk belek-belek kat blog ni nak kasi nice and simple sikit...
Jadi ni la hasilnye...taraaaaaaaaaaa.....
Cantik tak??Korang  pikir  la sendiri..;p

Kawan aku Encik hadi pun dah tambah link like kat fb tu kat bawah post aku...
Korang perasan tak???ha betul la tu...yang kat bawah tu la....Yang  ade  gambar  tangan tu  la..
Terima  kasih  banyak  encik  hadi..Nanti  saya  belanja  awk  makan  ye...;p
Syok  betul...Ni tambah lagi  semangat nak berblogging..=)



Tengah pening pikir  mane diorang  dapat buat header yang comel gile tu...Aku  pun nak gak..Sape-sape2 tau...Meh la share dengan aku..Sharing is caring kan..kan kannnnn....=)

p/s:Kalau  blog  lawa tapi malas nak  update tak  gune jugak dear...Pesanan untk diri sendiri...Sekian dari cik pada....

No comments:

Post a Comment