Thursday, August 25, 2011

Biskut raya 20111...

Kate tadi last kan...Uishhh tak boleh tak boleh...Nanti kalau tak dapat nak paw akak aku mau sampai raya baru dapat online..Makanya selagi ade kite update ye dak...

Tak nak update panjang pun just nak share some kuih raya yang aku dah buat...Ade tinggal satu jenis je lagi tak buat...Rajin sangat aku tahun ni...Asal entah...Eksaited lebih dapat puasa penuh kat rumah agaknye...Maka oven itu milik aku sepenuhnye..Wahahahahahahahahaaha..(gelak evil)

Biskut pertama..Namanya conrflakes madu...Sangat senang nak buat..Kalau kau tak reti buat sah tangan kau bermasalah...;p

Ni second kuih raya yang aku berjaya hasilkan...Name bandor die biskut mazola..Name kampung biskut kacang je ...
Ni biskut paling menjadi kebanggaan....Sebab first time cube...Nama die biskut choclate chip...
p/s: Biskut ini bukan untuk tempahan..Ecehhhh macam ade orang nak tempah dah nak raya ni pun mak jemah oiiiiii.....

3 comments:

  1. ermm eh kuih kita wat sama lah.. ciksu pun wat biskut cornflakes gak.. tp tmbh coklat n wat biskut mazola gak.. (",)

    ciksu taq cik fada kat http://ctsurianiarif.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

    ReplyDelete
  2. kita 1st time wat choclate chip xjd pn...uuuu...tgan kita bermasalah kot..hehe

    ReplyDelete
  3. ciksu:yeke..boleh tersama pulak kan..hehehe..thanks sbb tag ye cik su..

    Hakamah:uishhh jgan ckp mcm tu...hehee..ade la yg tak kene dgn resepi tu kot..try buat lagi ye..=)

    ReplyDelete