Tuesday, August 23, 2011

Dunia blog ke dunia artis ni?????

Semakin hari aku semakin pelik dengan dunia blog...Semua orang makin berlumba-lumba promot blog masing-masing...Masing-masing berlumba-lumba mengejar follower paling ramai...Tapi untuk ape semua tu ye???..I'm just wondering...

Kadang-kadang rasa macam niat berblog untuk suke-suke atau sebagai penyimpan memori dalam blog dah terpesong..Sibuk nak cari glamer macam blogger-blogger yang memang sah-sah dah glamer tu..Sebab ape diorang glamer sebab blog diorang best, ramai orang suke bace...Tapi kalau setakat blog cerita pasal ko pergi kelas,ko masak ikan masin hari ni,ko buat karipap,ko putus cinta,ko gaduh dengan jiran sebelah rumah ko berebut kucing buat ape sibuk nak mengejar glamer jugak ye...

Dunia blog dah jadi macam dunia artis pulak...Hurmmmm entah la...Mungkin sebab aku baru kot dalam dunia ni so tak berapa paham sangat..Yang aku paham aku menulis ikut suke hati aku...Aku jadikan blog aku sebagai penyimpan memori yang aku akan bace bile aku rase rindu dengan memori-memori lama aku....Sebab tu blog aku ni berterabur kejap cerita pasal kehidupan,kejap masak-masak,kejap lagu-lagu..Dah name blog aku bukan belog kau kan so ikut suke hati aku lerrrrrrr....

Ape yang penting aku happy berblog..Di sebabkan aku tak punye follower dan peminat yang ramai jadi aku bebas nak update bile aku suke..Tak terkonkong...Best wooooooo....Tapi untuk blogger-blogger yang punye ramai fan tu pun best jugak...Duit masyuk kan....=)..

p/s: Maaf aku jarang berblogwalking,dan aku jarang follow orang balik sebab selalunye diorang tak tinggal link blog diorang..Cam ne nak follow....=(

No comments:

Post a Comment