Thursday, August 25, 2011

Nak tahu,dragon ball ade tujuh bijik kesemuanye......

Assalamualaikum my sayangness....

Gigih sangat subuh hening meng update blog...Bukan sebab ape gigih semacam sebab service internet tamat petang ni...Jadi harus la menepek satu entry terakhir sebelum menambah nilai buat kali ke dua..Itu pun kalau aku berjaya paw akak aku sebab die pengguna internet yang paling tegar berbanding aku...Wajib die yang keluar duit kannnnnnnnnn.....

Semalam ade la bace forum dengan my sis pasal tersasul cakap ....Gelak guling-guling kami bace cerita diorang...Bayangkan kami yang besar 'badak' ni gelak guling-guling...Pasti comel kannnnnnnnn....

Yang paling aku ingat pasal ade sorang cikgu yang agak garang masuk je dalam kelas dengan penuh tegas berkata "UNDERSTANDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!"...Semua anak murid pakat pandang antara satu sama lain...Cikgu ni dah kenapa masuk-masuk kelas cakap macam tu??....Bile cikgu tu sedar die tersalah cakap terus buat muka serius cover malu....Sebenarnye die nak cakap STAND UP...Okey hakikatnye cikgu pun berpeluang buat salah cume mereka pandai cover line...hahahahahahaah....

Lepas tu mula la aku teringat cerita 6 tahun lepas...Mase tu aku form 5...Dalam kelas aku dengan member aku ema sibuk la cakap pasal dragon ball..Entah ape yang kami borak aku dah tak ingat...Bapak tak matang kau form 5 cerita pasal dragon ball..Paling-paling cerita la pasal gosip artis ye dak....

Tibe time rehat aku dengan member aku pun pergi kantin...Sampai je kat tempat beli tu aku dengan muka serius sebab kene berimpit-rimpit nak beli makanan berkata.."Cik, DRAGON BALL satu!!!...Orang sekeliling aku dah pandang semacam je...Ehh kau kenapa pandang aku macam tu....Tumbok nak...Cakap dalam hati je lerr...



Then baru aku sedar..Ape kejadah nye makcik tu ade jual dragon ball gile..Ingat die GOKU...Duhhhhh aku maluuuuuuuuuuu...(T____T).

P/s: Actually aku nak beli CHICKEN BALL...Sekolah aku tak pernah menjual makanan bernama dragon ball...Harap makcik kantin tu tak ingat peristiwa ni....




No comments:

Post a Comment