Friday, August 12, 2011

Boleh kena sawan tikus tak dapat online wooo...

Hyeee..Bertemu kembali..Senyum sampai ke telinga ni sebab dapat online hari ni..Dah berapa hari macam nak naik sawan tikus dah duduk rumah tanpa boleh online..So hari ni tibe-tibe mendapat ilham dari akak aku untuk ambil kredit ayah aku then transfer kat aku...Opsss sebelum tu akak aku ade cadangkan gune je simkad mak aku buat online..Mak aku pakai post paid so senang sikit..Tapi agak-agak la woii nanti adik beradik aku telefon mak aku tak dapat kan dah kantoi....Mau seluruh adik beradik membenci kami..

So jalan terbaik ialah amik kredit ayah aku..Ayah aku tak pernah tahu kredit die ade berapa...Sebabnye bila die kol orang tak dapat je die dengan serta merta akan pergi topup..Seronok beronok ronok la kami gune kredit abah kami tu....Tapi kitorang mintak izin dulu okey..Tak baik bulan-bulan puasa ni mencuri...Aku dah pakat dengan akak aku suruh try mintak tapi kalau ayah aku senyap mean die setuju la tu...Bile kami mintak ayah aku bising-bising je then aku terus cakap terima kasih dan dengan pantas transfer kat henpon aku...Keji jugak kami kannn...Tapi tak pe..Ayah kami baikkkkk..;p

Serius tak boleh wehh tak online sehari...Kadang-kadang kalau dah tak tahan sangat aku sanggup online pakai henpon...Kredit jangan nak kata la..Berjalan macam air...Aku rase kan aku dah kene sampuk hantu internet la...Sehari tak bukak fesbuk tak lengkap kehidupan seharian...Parah-parah...Macam mane la aku nak bertahan sampai raya kalau macam ni...Help meee......

Time-time sengkek macam ni mula la rasa seronoknye kalau ade boyfren kaya kan...Boleh kikis duit die buat bayar broadband...Alaaaa bayar broadband je bukan mintak beli laptop ke,henpon ke kan...Bukan la kaki kikis sangat macam tu...heeeeee...Takut orang laki nak dekat dengan aku nanti..Takut aku suruh bayar broadband aku..hihihihihihhi....

K la nak tunjuk karton kedua dan ketiga aku buat...Still tak cantik mane tapi ade la gaya orang..hehehehehe...











3 comments:

  1. hehe..klakar la fada ni..org pn dlu suke amk kedit ayah org..die kejenye topup je tp bknnye gune pon...haha..so same la kite ni..heeee;-)

    ReplyDelete
  2. teruk tol perangai si fada ni...asal lah bapak aku x mcam ko, kalau mcam ko kan bagus heheh..aku leh lah amik jgk,,call semua bf2 aku heheeh..:))) kim salam family ye fada...

    ReplyDelete
  3. ina:bapak2 sllu mcam tu kan..tak pernah kisah psl kredit die..hehehe..die tau topup je...

    radi:hahahaa..nasib ko la bpak ko tak mcm tu..tp elok jugak..bankrup bapak ko nnti ko kejekan kredit die je...

    ReplyDelete