Monday, August 8, 2011

Hobi baru saya...

Hye readers...Ade ke yang membaca blog ntah ape-ape aku ni ek...Ahhh bantai...Tengah taip laju-laju ni..Celcom dah bagi warning jap ladi dalam mase 30 minit lagi die nak stop service..Punye la aku tak boleh hidup tanpa fesbuk sanggup aku guna yang daily punye...Tau yang daily tu macam mane..Alaaaa korang tekan celcom *118# then request untuk broadband daily..Sehari 5 ringgit okey...Bankrup mak jemah...

Ni just nak bagi tahu hobi baru aku..Semalam ade ber blogwalking then terjumpe satu blog yang sangat comel..Tak silap aku name blog tu istana cinta ke ape entah..Aku pun dah lupe..Die ade ajar buat doodle..So aku ape lagi...Dengan pantas pun terus mencuba...Aku minat benda-benda macam ni..Asal la dulu aku tak amik grafik kan...Mesti lagi best...Berangan la ko cik pada...

Nak tengok hasil kerja keras aku yang tak kreatif langsung ni...Meh nak tunjuk...Nak komen pun boleh...Dialu-alukan..

nama die kak joyah..hiihihi..name glamer jenny...

Itu je yang dapat tunjuk buat mase ni..Lepas ni tak dapat nak tunjuk dah hasil-hasil yang akan datang..Tak tahu lagi bile dapat on9...Ohhh my blog,Ohhh my fesbuk I will miss u very very very much lahhhhh....Tak ceria hidup tanpa fesbuk dan blog...Biar tak de kredit henpon daripada tak dapat beronline.....Okey la..Nak merepek tu je...Daaaaaaaaaa.....

2 comments: