Monday, December 27, 2010

Azam baru...Tahun baru....





Menjelang tahun baru ni(2011) semua orang sibuk duk pikir azam baru..Pada hal setiap tahun baru pun ada azam baru tapi tak sampai setengah tahun azam tu dah hilang macam tu je.....Azam.tekad,semangat...semua tu  luput terus....Bile dah teringat tu mula la nak tunggu tahun baru akan datang baru nak mula balik..Aku rasa ramai yang jenis macam ni sebab aku pun orang macam ni jugak..heeeee.....Untuk azam tahun baru kali ni aku tengah pikir-pikir lagi..Ape yang aku nak achieve untuk tahun 2011...

Azam tahun lepas aku yelah nak lupekan kisah lepas-lepas dan kuruskan badan...Tapi first azam aku tu berjaya sebab aku mampu lupekan kisah lepas-lepas dan move on tapi yang satu lagi tu tak berjaya-berjaya...Daripada tahun lepas sampai la hujung tahun ni berat badan aku macam tu jugak la....Jadi kite sambung azam tu untuk tahun depan pulak ye..





Kite sambung entry baru untuk azam tahun baru 2011 aku...byeeeeee.....


No comments:

Post a Comment