Monday, May 23, 2011

Boyfren??kau ade????




"Boyfren kau orang mane"???

"Bf??Aku  tak  de boyfren  la"....

"Eh kau  tak  yah  la  tipu aku, tak kan tak  de boyfren kot.."


Ni la yang  selalu terjadi kat aku..Aku sendiri  tahu la aku ade boyfren ke tidak..Haishhh mereka ni..Dah tanya  orang  lepas tu orang  jawab tak nak percaya  pulak..

Nak tanya kat sini la..Penting ke kena  ade boyfren atau girlfren  zaman sekarang ni???Ape tak  lengkap ke kehidupan seorang  gadis macam aku ni tak  de boyfren???Ape pentingnye ade boyfren kalau hari-hari habis satu kotak tisu asek dok  nangis  sebab bergaduh dengan sang kekasih hati???

Okey serius  aku  jeles   pada  girl  yang  punya encik  boyfie  yang sangat  memahami,caring,penyayang,romantik gile babi,tak reti marah,sayang kat awek die lebih lagi  die  sayang  diri  die sendiri  (wah  kau  gile)...But  girls,  no  worries  saya  tak  berminat dengan milik  orang..Tapi  kalau  dah jodoh nak buat macam mane kan..;p..

Aku tak harap punya boyfren yang sempurna cume aku harap aku bertemu dengan someone yang sanggup terima aku seadanya dan sayang aku sepenuh hatinya..Itu je tak mintak lebih...Promiseeeeeeee..=(

2 comments:

  1. mesti diorang tak caye sbb cik fada cantik..hehe :P

    ReplyDelete
  2. munirah:ehhh tidak la mcm tu..tak cntik pun..mungkin sbb skrg ni semua orang mmg wajib ade bf agaknye..sbb tu yg tak de orang mcm pelik je...

    ReplyDelete