Wednesday, May 18, 2011

Kau delete aku kat fesbuk???OMG!!!

Hyee semua..Nak tanya direct ni..Malas nak intro-intro bagai..Kang banyak merapu je..Korang pernah kene delete kat friends korang kat fesbuk tak???Ape korang rasa bile korang tengok page die then kat atas page die tu tertulis ADD AS FRIEND..Pada yang mungkin agak lambat sikit ni maknanya kawan korang tu dah remove korang dari friend list die..Ade paham..

Kalau bab kene remove ni aku dah banyak kali kene dah..Pada orang yang aku tak berapa kenal then add aku sesuka hati lepas tu tibe-tibe pulak gatal nak remove aku..Itu aku langsung tak kisah..Tapi gile psiko orang macam ni..Kau add aku dulu lepas tu kau gigih pulak tahu nak remove aku..Motipppp sangat la kau..

Kes lain pulak pada orang yang dah tak nak kawan aku then tak suke tengok fesbuk aku jadi dengan selamba kataknya meremove aku..Ohhh yang ini aku sangat hurt okey..Die orang yang rapat dengan aku tapi suddenly remove aku..Wajib la hurt kan..Macam mane aku nak tengok page die setiap kali aku online..Tu yang hurt sangat tu..I am a great stalker...hahaahahahah(gelak setan)..Tapi its okey la sebab at the first place aku jugak yang gatal add die..So biar lantak la die nak delete pun kan...Tak de kesan mendalam pun dalam hati..

Ini kes yang lagi la pelik bin ajaib..Aku di delete oleh sepupu aku sendiri..Yes di ulangi sepupu..Sepupu yang request kat fesbuk as a cousin dengan aku dah delete aku daripada fesbuk die...Apekah???Ini aku tak yah nak hipokrit la..Memang marah yang teramat..Haishhh malas cakap banyak..Kau pikir la sendiri..

Kes terakhir dan terkini ade sorang kawan baru aku ni yang add aku then kami berkawan..Aku sudi berkawan dengan die pun sebab seseorang suggest kan and cakap die baik..Okey kalau baik aku terima..Tapi dah elok berkawan-kawan suddenly aku pergi page die tengok keluar perkataan kat atas tu ADD AS FRIEND...Okey aku memang dah pelik dah..Bile pulak die delete aku ni..Tapi disebabkan aku ni dah berubah menjadi seorang yang positive maka aku redha je...Maybe die ade sebab buat macam tu..Its okey kan..Tak lama lepas tu die reqest friend dengan aku balik..Di sebabkan aku ni yang dah jadi positive ni pergi la approve die lagi...Tak kisah pun la..No hal je bab delete-delete ni..Asal entah aku jadi relax semacam..Time ni aku dah jarang bertegur sape dengan die..Aku pun tak tau kenapa..Ade jugak rasa marah kot sebab kene delete..Okey tak lama lepas tu lagi aku notice die delete aku lagi..OKEY FINEEEE..Keje die memang delete and request friend je dengan aku kan..Kali ni aku dah panas okey..Cukup la sekali aku kene delete aku approve balik,kalau dah dua kali tu tak munggkin aku akan approve..Maaf kalau dah buat dua kali tu bukan tak sengaja tapi dah memang sengaja...Pernah dengar tak orang cakap terlaju perahu boleh di undur terlajak kata tak boleh tarik balik..Ehh betul ke mcam ni..Lantak la..Tapi untuk kes ni pulak terlajak delete orang kat fesbuk jangan harap kau nak kawan semula..Fullstop..

Ape pun reason orang-orang yang dah pun meremove aku dari fesbuk ni aku tetap marah dan sakit hati..Lagi-lagi pada orang yang aku kenal rapat atau pernah berkawan..Bila mereka delete aku maka maksudnye mereka tak nak aku tahu berkaitan hal mereka or tak nak berhubung dengan aku lagi jadi untuk ape terus berkawan kan..Itu pandangan aku aje..Mungkin pada orang lain small matter..Ellehhh delete kat fesbuk je pun....Jadi sebelum meng add or meremove friends kat fesbuk tu pikir-pikir la dulu ye...byeeeeeeeeeeee...

2 comments: