Thursday, May 5, 2011

Tragedi buruk...

Hyeee semua..Salam..Semalam aku dapat berita buruk..Akak aku yang no 3 excident..Serius cuak gila bila dapat tau berita ni..Semua ahli keluarga pakat tak nak bagi tahu aku sebab diorang tak nak menganggu emosi aku..Sekarang kan aku tengah exam..Tapi nasib baik akak aku yang no dua bagi tahu jugak..Kalau tidak memang sampai hari ni la aku tak tahu pasal berita buruk ni..

Alhamdulillah Allah masih lindungi akak aku lagi..Aku bersyukur sangat..Akak aku kene langgar kat lori then die pulak langgar lori kat bahagian depan..Jadinya die tengah-tengah antara dua buah lori..Scary gila kan...Alhamdulillah masing-masing tak laju time tu..Tempat kejadian kat atas jambatan temerloh on the way nak balik rumah dari tempat kerja dia..

Now akak aku masih di hospital dan tunggu ct scan takut ade ape-ape jadi kat dalaman..Luaran nampak okey cume emosi tak stabil..Emosi sape boleh stabil kalau di himpit dua buah lori kan..Harap semua doakan akak aku selamat dan sihat-sihat saje ye...

p/s: Aku tak dapat balik jenguk die sebab masih ade dua paper exam yang tak lepas..Saya doa dari jauh je..Syukur sekali lagi sebab Allah dah lindungi akak aku...

No comments:

Post a Comment