Tuesday, May 10, 2011

Pertemuan dan perpisahan itu pasti ada..

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan..Perpisahan buat kite bertemu dengan pertemuan yang baru..Lagi sehari je lagi aku nak tinggalkan Puncak Alam ni..Mula terasa sedihnye..Rasa macam baru semalam je daftar masuk UITM puncak alam ni and now dah nak pergi dah..So sempena perpisahan ni aku and the geng buat farewell party kat jeram..Ni geng kat kelas..Dengan budak rumah belum buat lagi..Pokai keje makan besar je kan...Tapi tak pe la..Kata last...Kira makan besar untuk kali terakhir la ni..Memang makan besar sangat la sampai perut aku yang 'kecik' ni pun jadi besar macam pregnant..Kenyang sangat..Yang penting licin semua makanan yang kitorang order..Tak rugi la kalau sape-sape nak belanja kami ni..Tak membazir punya orang..;p

Sementara menunggu makanan sampai...

Ayien yang keseronokan dapat makan banyak..;p

Ini la menu kami..yummy..

Ni nak tangkap gmbar sotong ke gambar orang ni??confius2..

Buuurghhhhhhh...kenyang sudah...

Cik lis dengan ikan kembung bakar kebanggaan nya..orang lain makan pari awk makan ikan kembung kan..nasib2..

Mai dengan tika orang terakhir yang siap makan..Terbukti mereka makan lagi banyak..;p
Pejam celik pejam celik dah tamat masa kita nak bergalak sama-sama, nak berjoyah sama2, nak berpoya-poya sama kan..Mungkin lepas ni susah dah nak cari macam ni lagi..Masing-masing ada hal masing-masing..Lagi-lagi bila dah kerja...Macam tak puas je lagi nak buat benda-benda merepek ni dengan korang..Aku harap korang tak lupe friendship kita ni..Biar pun semua orang bakal berubah satu hari nanti tapi yang pasti aku harap friendship kita tak kan pernah berubah..Walaupun kita rapat sekejap je tapi dah cukup berharga buat aku..Maaf kalau korang rasa aku jiwang sikit malam ni..Aku menaip sambil kesat air mata ni woooo...;p..Serius sedih pisah dengan korang..Tapi nanti insyaallah mase kelas spss sem depan kite kumpul lagi kan..Aku nak mintak maaf kat korang kalau-kalau aku ade buat salah..Tipu kan kalau tak de buat salah..Maaf pada kata-kata serta kelakuan aku yang dah mengguris atau pun menjelikkan hati korang..Mintak halal ape yang aku dah teramik sama ada sengaja atau tak sengaja...Aku sayang korang semua..Aku harap korang tak lupa aku...Babai semua...=(

5 comments:

  1. thanks fada.....mmg sweet pun..ak pun hampir2 nk menagis baca entry ini....anyway...ak happy dpt knl korang..korang mmg best...korang wt ak happy je....thanks tau sbb selalu menghappykan hidup ak....luv u geng joyah.....huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. ur welcome dear..aku pun happy dpt kenal kau..jgan lupe aku..kte still boleh menjoyah dlam ym kan..kan zamn teknologi skg ni..hehehehe..luv u too miss president..ehh silap miss naib prsedient..;p

    ReplyDelete
  3. fada....tlng siket eh...ak kan su....ko kan miss naib president...hahahahahahaha....ok2...nnti kita berym ye...lg pun ko kn utang psl blog....jgn lupa..hehehehehehhe

    ReplyDelete