Wednesday, May 18, 2011

Kursus 3P bahagian 2

Nak  tahu  kesinambungan  kisah  bilik  mandi yang  terkunci  dari  dalam tu???Actually  sampai  sekarang  masih misteri..Tak tahu kisah sebenar..Takut kot nak pergi investigate kan..Haishh "dia" tak  kacau  kita, kita toksah dok gatal  nak   kacau  "dia"...Jadi biarkan  bilik mandi  tu  terus  terkuci..Alhamdulillah  so  far  duduk  sini  rasa  selamat  lagi..Tapi  kadang-kadang   dah   macam   kat zoo pun ado  bile  encik dan  puan  monkey selalu bawak  rombongan  melawat  kami  kat  sini...Habis dikumbah  sampah-sampah   makanan kitorang..Kesian  pun   ade  jugak tengok  diorang ni..Nak kasi makanan pun aku ketandusan makanan kat sini..

Okey jom  letak  tepi  cite  monkey-monkey ni  then  kembali   kepada  kisah kursus  3p  kami..Again,please jangan  tanya 3P tu stand  for  ape sebab aku pun tak  tau..Kami  semangat  bangun  pergi   mandi  pukul 7pagi   padahal  kursus  start  9  pagi..Dah  macam   budak-budak   darjah satu   first  day  nak  register masuk sekolah pulak..Kursus kami  ni  katanya  kat  fakulti engineering..Oleh sebab  ENGINEERING maka aku   teramat  la  teruja..Dah  siap  pesan  kat mak   aku suruh doakan  aku dapat jumpe  jodoh  budak engineering..Okey  aku memang  harap  dapat  bf  budak engineering..Tak kesah  korang nak kata  ape..lalalalalalala..

malas nak cerita panjang sangat  pasal kelas  soft  skill  tadi..Nothing interesting but i still get  new  knowledge..Okey la  tu  kan...The good is jumpe ramai jugak laki-laki kacak tadi tapi the bad is tak sempat nak mintak fesbuk pun.;p..Tapi yang harunye baru separuh  hari kelas soft skill  tu  aku  dah  nekad nak suruh  nui  antar  aku  pergi beli  tiket then aku nak  say  babai  pada  kursus 3P  ni..Ingat  aku je berperasaan  macam  tu  tapi   geng-geng  aku yang lain  pun  sama  rupenye..Cetttttt...Tak bermotivasi  sungguh  kami  ni..Nak  tahu  kami  masih  teruskan   kursus  ni  or  buat  keputusan  pulang je nantikan bahagian 3 pulak...

Ehhh  seronok pulak buat entry  sambung-sambung  ni..macam  drama siri  pulak..Sorry pada yang tak suke..U may leave my blog..Its okey....byeeeeeeeeeeeeeeee.....

No comments:

Post a Comment