Thursday, May 12, 2011

Lanai Sofia

Ni last entry pasal perpisahan..Di sebabkan ramai kawan kene la adil..Kang ade pulak yang terkecik hati sebab tak cerita pasal diorang ke.."ehhh kau tak sedih ek pisah dengan kitorang"..Ishhh harus sedih pisah dengan semua orang..Perpisahan tu memang menyedihkan..

Ni nak cerita pasal housemate aku yang terdiri daripada 8 orang..Tapi dah awal semester hari tu seorang dah pindah then tinggal 7 je..Banyak kenangan kami kat rumah yang di beri nama Lanai Sofia oleh tuan rumah..Kat sini la kami bergelak tawa, bergosip, main masak-masak ehh bukan main-main tapi masak betul-betul..hihihihi..Kat rumah ni jugak la kami kenal oyen dan kak nah..Wajib sebut pasal diorang ni..

Kitorang stay kat rumah ni dalam dua semester..Almost 1 year jugak la..Puas hati jugak duduk rumah ni sebab besar dan selesa..Perabot pulak di sediakan dengan sewa yang sangat berpatutan..Nak tengok tak Lanai Sofia ni..Meh tengok gambar kat bawah..

Penghuni Lanai Sofia.. 11.05.11. Dari kiri: emy,cik lis,dilla,laily,nui,me ,fiza..

Dari kiri: cik lis,dilla,laily,nui and me *sila abaikan cara saya pakai selendang sebab main  sauk je kat kepala sebenarnye..;p
Lanai Sofia pun dah selamat di kembalikan ke tuan rumah..Lepas ni ade orang baru pulak nak masuk..Sedih jugak sebab lama jugak duduk kat rumah ni..Banyak kenangan manis dengan kawan-kawan..Pada semua housemate aku mintak maaf kalau2 aku ade buat salah kat korang..Mintak halal ape yang aku teramik secara sengaja atau tidak sengaja..Kenangan duduk sama-sama dengan korang kat rumah ni tak mungkin aku lupe..Aku doakan masing-masing berjaya dalam hidup masing-masing..Love u guys...

No comments:

Post a Comment