Tuesday, May 3, 2011

My second brother's wedding ceremony at Putrajaya

Hyee semua..Lately bz gile sampai tak de mase nak update pasal kenduri kawin abang aku yang no 2 pulak..Meh nak kasi update sikit...Majlis abang jai berlangsung di dewan Palora Perdana dekat putrajaya...Tema kami sekeluarga hari tu semua purple..Tak sangka makcik-makcik semua bagi kerjasama datang pun pakai baju purple...Malas nak cerita panjang sangat sebab lepas ni nak update pasal kenduri kahwin kat rumah aku pulak..Haishh banyak sungguh kenduri kan..Sampai final exam pun aku tak study..Punye la gigih nak berkenduri..Okey,jom kita layan gambar sekitar majlis perkahwinan abang aku kat putrajaya ni...


Muka bulat??who care..muka aku bukan muka kau..boleh cam tu??;p


K.kema with her new twin..;p

k.ila's family

K.long's family..

Sembang-sembang di tempat rehat, kamar perdana..

With my new sister-in-law

kami adik beradik yang syok sendiri..;p








Saya nampak lagi besar dari kakak ipar saya..Ye sebab die kecik saya memang besar..

With kak emy,kak kema,abg daus,abg jai dan kak hanim...

Alhamdulillah selamat sudah abang no 2 aku pulak bergelar suami orang..Ade banyak lagi gambar tapi tak de kat aku...So tak dapat la nak bubuh kat blog ni..Kepada abang jai dan kak hanim semoga berbahagia selalu dan kekal sampai bila-bila..Selamat pengantin baru..

p/s:nanti kan entry pasal kenduri kahwin kat rumah aku pulak..Tapi entah bile nak update..tunggggggguuuuuuuu....

3 comments:

  1. sekarang mmg musim btunang n kawen kn :)

    ReplyDelete
  2. nak tggu entry cik fada kawin pulak..
    bila la agaknye..
    exam dh nak abis,
    blajo dah tak mo lagi..
    kawin aje la....

    ReplyDelete
  3. munirah:a'ah,ramai orang kwin n tunang..tgh musim agaknya ni..hehehehe

    k.ita:ishh nak tunggu entry cik fada kwin lmbat lagi agaknye..kne kasi lepas cik lisha dulu..cik fada tak de bf..hehehehehe..

    ReplyDelete