Friday, April 29, 2011

Dasar jantan..

Setelah puas dibelai-belai,di manja-manja, di layan bak putera raja ini balasan kau kat aku..Ape lagi kurangnya layanan aku kat kau..Semua nya cukup..Pagi-pagi jumpa kau aku borak-borak dengan kau takut kau sunyi, kau kata kau lapar aku kasi makanan, bukan sikit aku kasi tapi banyak terus...Dah kenyang aku usap-usap kau, manja-manja kan kau...Tapi macam ni cara kau balas kasih sayang aku kat kau...Sanggup kau kan...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
(to be continued)




Tak de nak sambung-sambung nye..Memang berdebah punya jantan..Tak pandai hargai kasih sayang orang langsung..Kalau dah nama jantan tu memang jantan jugak la..Orang buat baik kau balas buruk kat orang kan..Dasar tak kenang budi....Okehhh cukup-cukup..kang naik darah tinggi pulak marah si jantan ni...Actually     jantan merujuk kepada kucing jantan kami yang bernama oyen...

 ********

Hari ni dengan senang hati dan girang gembiranya die dah kencing atas tilam aku..Die ingat tilam aku dah macam tandas ayah die buat untuk dia agaknya...Dah la pagi-pagi aku ade paper HRU balik-balik rumah dah satu hal kene basuh tilam,toto,cadar dan jugak bantal love yang ex boyfren kasi (perlu ke mention ex bf kasi ni)...Yang tambah sakit hati elok je die cari time nak kencing iaitu masa cuaca tengah hujan..Dah la sampai banjir puncak alam ni..Agak-agak kering ke kalau aku jemur tilam tengah cuaca lembab-lembab ni???Memang tak la kan...

Lebih memalukan lagi bila aku basuh tilam depan rumah sebab paip ade depan rumah je ade sorang makcik ni lalu bawak moto tegor "uuuuiiiii basuh tilam ke??" Aku dengan muka yang malu-malu jawab "a'ah kucing kencing" Tapi makcik tu macam tak berapa dengar je..Harap-harap die tak buat gosip pasal aku yang bukan-bukan dekat satu taman ni..Bukan aku yang kencing atas tilam la makcikkkkkkkkkk...




Puas hati oyen agaknya tengok aku bertungkus lumus basuh tilam dengan toto yang masyaallah berat nak mampus ni...I hate u oyen..Kita berpisah buat sementara waktu..Tak habis dengan kes kencing atas tilam aku dia buat kes kali kedua dengan jenayah yang lebih berat iaitu berak atas tilam nui..so hasilnye....Tadaaaaaaaaaaaaa...



Kene kurung atas jenyah berat yang dilakukan..dikurung oleh emaknya sendiri iaitu nui...

Di sebabkan dah buat onar atas tilam emaknya sendiri a.k.a nui maka oyen telah dihukum kurung tak tau sampai bila..Aku mintak nui keluarkan tapi nui cakap biar dulu..So aku ikut arahan si ibu kucing je..hehehehe..Harap lepas kene kurung ni oyen bijak membezakan yang mana satu tilam yang mana satu tandas yang di khaskan untuk berak dan kencing..Ehhh silap-silap kucing memang tak tau ape itu tandas..Yang penting die dah serik nak kencing atau berak atas tilam kami..Kalau die buat jugak memang aku buat lauk si oyen ni nanti..

Tak habis sampai sini. Lepas tu kak nah si bini oyen pun turut berjangkit nak buat jenayah jugak..Mane boleh tengok laki die buat jenayah sorang-sorang ye dak..Die dengan selamber curi ikan yang baru je cik lis beli untuk makan tengah hari..Hasilnya cik lis kene goreng telor untuk makan tengah hari...Sadis-sadis...Terok gila kak nah ni...Entah ape kene dengan diorang berdua ni..Lepas sekor-sekor buat hal..Jangan si kecik-kecik (anak kak nah) buat hal jugak sudah la...

No comments:

Post a Comment