Sunday, December 12, 2010

12/12/2010...

Setahun sudah berlalu...Teringat mase2 first2 aku down dulu...Kemain teruk lagi...Nak pergi kelas pun rasa tak semangat..Syukur ada kawan2 yang bagi semangat kat aku...

First time putus cinta kan...Mesti lah parah beb..hehehehe...Mase tu macam2 benda bodoh aku buat..Kalau ingat lagi waktu sekarang rasa nak tergelak pun ade...Time tu la aku menunjukkan betapa jiwang bodohnye aku...Poyo yang teramat..Tergila2 kat orang yang dah sah2 memang reject aku....Serius memang down sangat sampai tengok hp pun dah tak de selera sebab takut aku tercari2 'dia' semula...So kredit pun jarang la nak ade...

Sampai la satu mase aku berkawan dengan someone..Start dari situ la slow2 hidup aku jadi normal balik..Bahagia la konon2 time tu kan...Mase tu aku pikir senang je nak lupekan ex-bf ni if kite dah ade orang lain...Tapi aku tak de la terlintas nak baik dengan budak tu sebab nak lupekan ex aku pun...Tak baik kot buat orang gitu...Now hidup aku takde rapat dengan mane2 lelaki...

Pengalaman buat aku jadi lebih hati2 dengan orang lelaki ni...Sayang tu tak ke mane la...Hari ni sayang esok lusa boleh buang jugak...So now dah setahun pun aku menyingle kan diri..Aku happy je wlupun kadang2 bosan jugak...Yang bestnye dulu walaupun aku marah gile kat "dia' ni tapi now kitorang dah boleh jadi kawan walaupun die jarang cari aku...Aku je kalau bosan2 rasa nak borak2 dengan die...Lega bile kite dah tak simpan dendam atau rasa marah kat orang...Yang dah berlalu biarkan je berlalu...


Better be happy with no one than with wrong one....!!!!!

No comments:

Post a Comment