Thursday, December 2, 2010

Single????Who Care!!!!!

Anda single???salah ke menjadi single??tanpa encik bf atau cik gf disisi???Bagi aku single pun masih boleh bahagia..masih boleh gembira...Kite kena cari kebahagiaan dengan cara kite sendiri...Tak perlu susah hati atau gundah gulana if masih single...Honestly dulu aku rase bosan,sunyi  sepi tanpa bf...tapi sekarang aku happy je dengan hidup aku..nikmati status single dengan hati yang gumbira....Allah dah tetapkan siapa jodoh kite..jadi kite tak perlu terlalu mencari kerana Allah dah susun baik2 untuk kite....Lebih baik kite single daripada asek berjumpa dengan orang yang salah...Aku banyak belajar daripada kesilapan lepas2...Jadi aku tak perlu terlalu risau pasal jodoh atau jadi single...kadang2 tu tergugat jugak bile duduk di kalangan kawan2 yang tengah bahagia dengan bf masing2...Stiap hari ade je orang kol and msg...Tapi hp aku bisu je tak de bunyi...Serius aku jeles sebenarnye weh...hehehehe...Setiap hari ber I U...Ber ayang abang..Tapi aku tak de spe2...sunyi beb...Ape2 pun aku kene jugak berfikiran positif..Aku muda lagi...22 tahun je baru...So tak de la nak risau and gundah gulana sangat pk pasal single ni....kalau aku ni dah 29 memang patut la aku susah hati kan....So sape kesah....Jadi pada siapa2 yang single sekarang ni..jangan susah-susah hati...Just enjoy with ur life.....Insyaallah kamu akan jumpe orang yang sesuai.....

Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik.....Saya harap ditemukan dengan lelaki yang baik dan mencintai saya kerana Allah.....(^_^)

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. salam,
    btl ckp cik fada..xyah nk risau2 sgt...
    tp kan cik fada..tak slh kita berjmpe dgn org yg slh..sbb org2 nie la yg akn ajar kita tuk jdi lebih kuat...tp diorg kita xkan thu btapa skitnya rasa ditinggal kan..btl x???hehehehehe...anyway doa la smoga allah mmpermudahkan jodoh kita smua....:))

    ReplyDelete
  3. btul2..org2 mcm ni buat kite jdi lebih baik n terbaik...doa sme2 ye cik tika..smoga allah permudahkan sgalanye....aminnnn....

    ReplyDelete
  4. btl2 cik fada....amin2...moga2 allah makbulkan doa kita ye...:))

    ReplyDelete