Friday, December 3, 2010

Dah tido ke?????


Ni aku nak cerita aktiviti aku setiap malam...Nak kata setiap malam aku dengan akak aku (cik oren) terpaksa berpura-pura tido sebab nak bagi dua orang anak buah aku tido....Ingat senang2 nak bagi diorg lelap..bukan ape..if diorang tak tdo sure diorang mengacau aku dengna akak aku online....tu yang kene paksa jugak diorang tido...malam semalam punye la susah nak bagi diorang tdo...sampai pukul 1 lebih pun tak tido2...

Adik(umairoh,4) asek merepek2 je sebab die tak boleh tido...sikit-sikit telamat hari tismis...korang paham ape die cakap???die ni pelat ya amat..sebab tu kitaorang panggil die siam...maksud die selamat hari krismas...die cakap macam tu sebab ayah die kat german tengah salji sekarang ni..tu yang galak sangat berkrismas tu...macam2  die bebel malam tu...siap buat dialog lagi...aku dengan akak aku yang konon2 pure tido ni tak  tahan gelak dengar dialog die...dengan pelat2 die tu lagi..lucu sangat..bile kitaorang pure2 tido die kacau kitaorang..korek2 idung ktorang.maunye tak tegelak kan...yang kakak(husna,5) senang pulak tido daripada si adik ni....lepas kitorang tengok adik ni tak tdo2 lagi kitorang nekad nak on9 jugak sebab dah tak tahan nak tunggu die tido...facebook dah memanggil2 ni...geram je tahan perasaaan....bile aku ngadap je laptop die ikut pegi bilik same...lepas tu ape lagi..die mula la aktiviti die mengacau aku...die ketuk2 laptop aku smapi la aku naik hangin.....mau nye aku tak mengamuk bile huruf  J kat keyboard aku terkopak..hangin stu badan la aku...aku marah2 die...lepas tu baru la die pergi tido...nak kene berperang dulu baru nak pergi tido.....adoii budak kecik ni....suke sangat memaksa aku jadi mak tiri.....

Bukan takat malam je kitorang kene pure2 tido..siang pun sme jugak...mane nye tak gemok maksu diorang ni...petang je kene paksa tido..actually kalau tak paksa pun aku memang suke tido..heheheheheh...nasib baik malam ni senang skit nak suruh diorang tido...kitorang plan baik punye malam ni..awl2 lagi kitorang dah tutup lampu and tido same2 dengan diorang..adik tetap macam malam semalam..mebebel2 sorang2..buat dialong pelat yg ntah ape2....tapi tak lama lepas tu diorang tdo jugak...fuhhhh lega kami berdua...ape lagi..setelah checking mata diorang tutup aku trus masuk bilik dan mengadap fb...ohhh rindunye dekat fb....;p



ni la dua orang budak  yang suke paksa kami tido...=)

No comments:

Post a Comment