Wednesday, December 22, 2010

i will miss them...=(

Minggu depan aku dah kene balik kampus..Aku mesti rindu kat 2 orang kembar aku (kakak dan adik)...


Lepas ni tak de lagi orang nak kacau aku....
Takde orang nak sibuk hal aku....
Tak de lagi orang sibuk nak tanya aku macam-macam...
Takde lagi orang nak ajak aku gaduh sampai lebam-lebam...
Takde lagi orang nak ajak aku pergi teman berak atau kencing.....
Tak de lagi orang nak suruh aku buat susu..
Tak de lagi orang nak berebut dengan aku nak duduk depan dalam kereta setiap kali keluar bandar...
Tak de lagi orang paksa aku tido sekali.....
Dan yang paling penting 
Tak de lagi orang nak berebut-rebut nak gune laptop aku macam die tau sangat gune laptop......






maksu will miss kakak,adik dan adikbaby..=(


Tak tau kenapa jadi macam ni..buruk amat entry ni...aku tak reti macam mane nak buang text background colour..ngok betul kan...haiyooooo...help meeeeee.....buruk,huduh entry aku ni.....

No comments:

Post a Comment