Saturday, December 4, 2010

Lelaki ke perempuan????

Hari ni aku pergi driving school dengar ceramah KPP...Bosan gile..yela..sape suke dengar ceramah kan....nasib la  penceramah tu okey jugak...Pandai la jugak buat lawak...Tapi entah bape kali aku menguap....Ingat boleh jugak la cuci2 mata atau bertemu jodoh kat sane...Tapi hampa..Yang ada cume budak2 sekolah yang bajek macam orang besar...

Berbalik pada tajuk kat atas ....Perempuan ke lelaki tu????Bile masuk kelas je.. Belakang aku duduk la sorang mamat ni..Berbadan besar, rambut potongan macam askar, kasut kulit lelaki maskulin, berbaju belang2 serta seluar jeans.  Bile penceramah tanya soalan je mamat ni asek je menjawab...kire paling aktive la tu....Yang aku pelik suara die halus je macam perempuan....Dalam hati aku terdetik gak..."manisnye suara mamat ni...badan besar,tapi suara halus.".Tapi lantak la...mungkin dah memang macam tu....Tibe je time break aku dengan akak aku lepak kat luar...Depan aku pulak mamat yang bersuara halus tu...Kakak aku pun tibe-tibe je tanya aku...

Kakak: Dik, kau rase budak kat depan tu perempuan ke lelaki???

Aku: Ehhh,msti la lelaki..cube tengok kasut die tu...(kasut kulit lelaki yang berkilat gile).

Kakak: Tapi k.ila rase die perempuan la....

Aku: Tak kan la perempuan???tak de rupe macam perempuan langsung..(aku pun curi2 pandang kat die)

Kakak: Cube adik tengok die punye dada....

Aku: Mungkin jugak dada die timbul sebab die badan besar kot...orang tak rasa die tu perempuan..(konfident aku yang die tu lelaki)

Kakak: Tapi k.ila rasa die tom la...

Aku: (Senyap je sambil curi2 perhatikan mamat tu...)

Okey sekarang mase untuk masuk kelas semula...Aku dengan akak aku pun duduk...tak lama lepas tu mamat ni pun lalu...Untuk dapatkan jawapan yang lagi tepat aku pun pandang dengan jarak yang dekat dada die tu..(opss bukan niat nak mencabul ke ape ye)...cume untuk buat kepastian.....Tiba-tibe.......

Asal dalam baju die ade "baju kecik" wane pink???????
Tak kan lelaki pun pakai baju kecik???kaler pink plak tu....

**

Jeng..jeng..jeng...Jawapanye..korang...pikir..la..sendiri..(space..rosak)



No comments:

Post a Comment