Friday, December 10, 2010

Result oh result....

Semalam lagi pagi2 kawan aku dah masej aku cakap result dah keluar...And die cakap die dapat teruk...jantung aku rasa nak tercabut dah...kalau die dapat teruk apatah lagi aku kan...Dalam berdebar2 tu aku pun pergi la student portal uitm...

Nak tak nak kene jugak cek result tu..Akak-akak aku sibuk dah tanye2 aku result dapat bape...Aku log in je student portal dah nak dekat setengah jam...bapak lambatnye....Dah log in tengok2 kat student portal tu tak de button examination result...Macam mane aku nak cek ni...Kawan2 sibuk cakap dah tau result..Ade yang happy ada yang sedih...Lagi la aku rasa bergelora hati..

Last2 aku fedup and decide nak cek esok malam je..tak pun pagi esok...Aku geram jugak kat budak2 yang dah cek tu...yang hampa p bising2 cakap kat fb tu buat pa..kan dah sesak nak cek result..tak pasai2 cheq tak sempat nak cek...Hampa senyap2 sudah la..tak pun bagi tau je la kat kawan2 kat mesej...kan tak ramai sangat yang pg cek....Dapat la aku cek result aku...Tapi actually kalau aku pun duk heboh kat facebook jugak..toksah nak marah orang la kan..;p...

Hari ni pulak pagi2 lagi aku dah bangun nak cek result..Sekarang ni UITM hantar kat email...kan senang macam tu...Tak lah sesak bile nak cek kan....Aku dah berdeabar2 sangat ni...Aku takut aku ade fail je...Tak pasal2 aku orang terakhir yang tinggalkan puncak alam nanti...Dah bukak and terpampang result aku...Mak aiiiii....kecewanya aku...Result aku sem ni turun daripada sem lepas..Tapi ape2 pun aku still rasa bersyukur sebab aku lulus sume..thank you Allah..Untuk sem depan aku kene study lebih hard lagi untuk dapat result yang jauh lebih hebat daripada sem ni..And yang paling penting sem depan sem last aku belajar so kene kasi pulun skit...


Untuk kawan2 yang frust dengan result exam masing2 tu jangan kecewa2 sangat ye...Cube lagi di sem depan..itu pun kalau korang ade chance lagi..if dah sem akhir tak dapat buat ape la kan...redha je la...kite dah berusaha jadi itu lah keputusan daripada usaha kite selama ni.....Goodluck untk sem depan..Semestar baru,semangat baru,dan bf baru...opssssss.....;p

No comments:

Post a Comment