Thursday, April 21, 2011

10 tanda cik pada sudah jatuh cinta....

10 tanda cik pada  sudah jatuh cinta.



1. Aku akan teruja dapat mesej die atau  pun teruja  nak mesej die hari-hari tanpa henti..Sikit pun tak rasa bosan atau takut kredit habis..Kalau die kol tu lagi la rasa nak melompat-lompat kegembiraan..Tengah tido pun aku sanggup cakap tak tido lagi sebab nak borak-borak dengan dia..Gigih kan aku bile dah suka..

2.  Sebelum tido aku mesti bukak fon and baca mesej die ulang-ulang kali sambil sengih sorang-sorang.  Padahal mesej gudnite je pun kan...Lepas bangun tido pun aku mesti bace balik mesej die bagi malam tadi...

3.  Setiap kali online mesti aku nak stalk page fesbuk die dulu..Lepas tu kalau tengok die komen-komen dengan perempuan lain mesti nak jeles..Padahal komen biasa-biasa je..Ape hal pulak nak jeles kan,kau bukan in-relationship pun dengan die..

4.  Kalau  bertembung dengan die mesti rasa dada ni macam nak pecah sebab berdebar-debar..Tu  belum jumpe depan-depan lagi,mula la nak tercover-cover cun...

5.  Kalau  tau benda buruk pasal  die pun aku still rasa die okey..Aku boleh terima die macam mane pun even    nama die tak elok ke,kaki die buruk ke,idung die kembang ke..Semua aku boleh terima je padahal satu ciri-ciri pun tak de dalam senarai lelaki idaman aku..

6.  Bila kawan-kawan sebut nama die mula la aku rasa debar-debar atau pun gelabah tak tentu pasal..Lepas tu sure la menjoyah lebih nak tau pasal die...

7.  Aku mesti tak boleh nak marah lama-lama kat die or kalau dah marah then die tak cari aku sure aku yang cari die..Gile terhegeh-hegeh kan..

8.  Paling tak tahan aku mesti tengok gambar die berulang kali sambil sengih-sengih kerang busuk..Bajek orang dalam gambar tu boleh nampak aku pulak kan...Tapi tidak la aku sampai simpan gambar dia kat bawah bantal..tu dah over sangat tu...Tengok kat fesbuk lepas tu simpan la dalam laptop..Tengok sorang-sorang jangan sampai kawan-kawan nampak.

9.  Setiap cerita aku mesti nak sebut nama die..Contoh "ha,same la dengan si teeet tu,die pun suke jugak makan ubi kayu"..Tengah borak-borak dengan member-member tak pasal-pasal nak sebut nama die..Dalam satu hari tu seribu kali dok sebuk name dia..Tu dah jatuh cinta tahap 5 tu namanya..

10.  Kat status fesbuk aku mesti nak tulis ape-ape berkaitan pasal die atau hint yang menujukkan aku berkawan rapat dengan dia sebab nak mintak  gadis-gadis  lain berkuak  lari..Dia aku yang punye..grrrrrrrrrr....

So far aku tak rasa lagi 10 tanda-tanda ni..Maknenya aku belum jatuh cinta dengan sape-sape lagi..Anda di luar sane masih ade peluang..buuweeeekkkk *muntah hijau*..Kau bajek kau hot nak bukak peluang kat orang ramai..;p..

4 comments:

  1. hahaha..betul la..ni la yg akan jdi bila aku dh jtuh cinta.hahaha..

    ReplyDelete
  2. sy da rs da...mmg btl la apa yg di ckp..hehehe

    ReplyDelete
  3. sy da rs da...mmg btl la apa yg di ckp..hehehe

    ReplyDelete