Thursday, April 14, 2011

Tamat sudah...

Hyeeeee...Hari  ni secara rasmi nye berakhir  la sudah sesi persekolahan..Ehh silap bukan sekolah tapi sesi perkampuasan...Betul ke ade ayat macam tu??? Rosak bahasa melayu..Ape-ape je la..Yang penting insyaallah hari ni last aku ke kelas kalau result semester ni semua lepas..Actually aku tak pergi kelas pun tadi..kuikukui...Maaf encik is, saya datang kampus tadi tapi saya sibuk pergi buat research..Tak sempat masuk kelas terakhir encik is..Agak-agak encik is sudi tak terima alasan aku ni..Boleh kot..;p

Memandang kan hari ni last kelas tapi kire semalam la last aku sekelas dengan classmate aku semua, jadi aku nak buat ucapan la sikit...Cetttt cik pada poyo..Ahhh lantak la blog aku bukan blog korang..hahahaha..Untuk classmate semua aku mohon maaf kalau ade perbuatan aku,percakapan aku atau gerak geri aku buat korang rasa menyampah,sakit hati,meluat ati atau pun pedih ulu ati...Aku manusia biasa yang bisa melakukan kesilapan..Cewahhh ayat...Seronok satu kelas dengan korang semua..Harap bile-bile nanti kite boleh buat reunion and jumpe balik semua...Ayat macam dah habis belajar kan..Padahal ade satu semester lagi kene praktikal...hehehehehe...

Trime kasih pada geng-geng joyah aku cik lis, tikah,ayien, mai dan aina yang dah menceriakan hari-hari aku kat kelas..Tak lupe jugak pada lin,mida dan najla selalu berbaik hati kutip aku dengan cik lis kat bustop tu..hehehehe....Kalau korang tak de sure aku jadi pendiam,skema dan malu-malu alang kat kelas..Pendek kata kalau korang takde dalam kelas terus aku bertukar jadi budak nerd,poyo lagi hipokrit....hahahaha..Ala,macam semester dua dulu..Korang mesti ingat aku dengan cik lis macam mane kan...Muka nak suci je..hahahaha....Aku seronok dapat kenal orang macam korang yang sentiasa tergelak sakan dalam kelas..So secara tak langsung buat aku rasa seronok nak pergi kelas sebab nak berjoyah dengan korang...Bangga tak korang??Kira korang macam sumber inspirasi aku la  nak pergi kelas..Gila berbangga....Uwwweeeeeekkkkk...;p

Aktiviti makan dalam kelas dalam keadaan takut kene marah dengan aci...;p

dua orang gedik..;p

Last sekali nak ucap jutaan terima kasih pada lecturer yang dah mengajar aku..Yang pening-pening tanda kertas jawapan aku yang sentiasa merepek time kuiz dan test..Thank u so much...Maaf kadang-kadang lecturer sibuk mengajar kat depan tapi aku kat belakang sibuk berjoyah...


OHB55C..Love u guys..

P/s: Sila doakan saya berjaya lulus dengan cemerlang semester ni dan dapat praktikal semester depan..Tak lupe juge dapat bf kerja hospital sem depan...hihihihihi...

No comments:

Post a Comment