Wednesday, April 13, 2011

Saya mintak maaf...

Salam semua...First aku nak say  sorry pada pihak yang dah  terasa  hati,sakit hati  atau  jauh hati dengan mane-mane  entry  aku kat blog ni...Bukan  niat  aku  nak burukkan mane-mane pihak  tapi aku  just  meluahkan  ape aku  rasa..Aku  tahu  perbuatan meluahkan perasaan pada blog  atau  fesbuk  tu  tak  bagus..Tapi  blog ni  tempat  aku  menulis ape yang aku rase dan  fikirkan...Mungkin aku  terlepas pandang bila aku ade memburukkan  seseorang...Maaf aku manusia  biasa....Punye emosi yang luar biasa dan bertindak secara luar biasa jugak...Selagi aku tak mention sebijik-sebijik nama korang tolong jangan salah paham dengan entry aku...Mungkin itu hanya tafsiran korang yang aku tujukan pada korang padahal langsung bukan untuk korang..Jadi better baca banyak kali dan please jangan cepat salah sangka...Tak perlu nak bandingkan aku dengan mana-mana pihak sebab setiap orang ade cara tersendiri untuk menghilangkan rasa sakit hati,sedih dan emosi...Kalau pada siapa-siapa yang rasa tak berminat atau meluat dengan post-post aku kat blog ni korang tak perlu nak datang lagi dan baca..Ehhh aku bukan halau..Cume aku tak nak lepas korang baca entry-entry aku kat blog ni then korang salah paham lepas tu mengutuk aku kat belakang...Aku admit yang aku selalu jugak meluahkan perasaan sedih,geram and sakit hati dalam blog ni...Kadang-kadang  aku tak punye teman  nak meluahkan ape yang aku  rasa..Yang aku ade cume  blog..Jadi blog aku selalu jadi  mangsa...Insyaallah lepas ni aku akan cube kurang-kurang bercakap pasal emosi..For those yang terasa tu saya ikhlas hati mintak maaf..Awk boleh cari berapa entry yang ade saya mengutuk awak...Kalau entry dulu-dulu tu mungkin la banyak sebab tengah sakit hati sangat..But now saya dah redha dengan ape yang jadi..Dan saya tahu awk dah sangat bahagia sekarang ni..Saya dah penat nak simpan perasaaan marah dan benci pada awk..Jadi hari ni secara ikhlasnya saya maafkan ape je salah awk pada saya dan saya harap awak macam  tu jugak..Maaf sekali lagi..Thanks sudi baca blog saya...Lepas ni saya janji saya tak akan mention ape-ape yang berkaitan dengan awk lagi..adiosssss...

No comments:

Post a Comment