Saturday, April 2, 2011

Sabtu yang bosan..

Hellooooo...Morning semua..Ehhh morning lagi ke ek???Baru pukul 11 so dikira pagi lagi la kan..Dari aku balik rumah lagi akak aku dah excited sibuk ngajak aku pergi office die..Entah ape yang die nak tunjuk pun aku tak tau la..Katanya bosan tak de kawan..Tapi ade ke manusia atas muka bumi ni pergi office bawak kawan-kawan atau sedara mara buat teman sembang-sembang masa bekerja???Musykil aku...

Okey la..Disebabkan aku nak keluar bershopping-shopping maka aku pun setuju la ikut die sebab lepas die balik kerja terus boleh pergi jalan-jalan..kalau bukan sebab nak kluar memang tak kuasa la aku nak ikut kan...Baik aku tido kat rumah lagi baik...Tido jugak lgi penting kan...;p

Pagi-pagi datang je aku tengok office die...Masyaallah....Ni office ke bengkel???Ehhh tak boleh kutuk lebih-lebih sebab takut bos die tau...Bos die add die kat fesbuk..Kang tak pasal-pasal sebab entry ni akak aku jadi pengangur berjaya sekali lagi..Tapi serius office die tak macam office sangat...Yang penting tak de ekon tapi hanya kipas..Itu mujur ade kipas kan...Tapi tak pe la..Akak aku pun macam happy je kerja kat sini..Walaupun die sorang je pekerja wanita kat sini....Yang paling tak bestnye bila masuk-masuk je bos die buat muka ketat..Macam tak suke pulak aku ni datang office die..Letak kunci pun main hempas-hempas..Naik kecut perut aku....Tapi aku buat bodoh je..Macam tak ade ape-ape berlaku...

Tengah aku duk galak berfesbuk dan berkenalan tiba-tiba kerusi yang aku duduk ni macam nak terjatuh ke belakang...

"ohh mur........(gila aku termelatah sebut nama bos akak aku,murad) nasib baik die dalam bilik die...Kalau tak malu setahun....Aduhhhhhh....

Sekarang ni ade lagi 5 jam aku nak duduk dalam office yang berkipas ni..Aduhh dah naik lemau dah kat sini....yang syoknye bos die dah kluar..Jadi aku boleh melalak-lalak dalam office ni macam office ni bapak aku yang punye....ahahahahaha....

Dah bosan-bosan harus la ade sesi menangkap gambar sendiri kan..Jom layannnn...Gambar muka busuk macam tak mandi tapi sumpah aku dah mandi sebenarnye...




P/s: Tak jadi nak try mintak part time kat sini untuk cuti sem ni sebab bos bermuka ketat...Saya takut....;p

1 comment:

  1. psssttt, abang M dan Y kemsalam.......hahaha

    ReplyDelete