Thursday, April 21, 2011

Aku gemok ape kau kesah....



Diambil dari fesbuk ejat black..Jangan marah ye..;p
Ha,memang betul sangat la tu..Gemok bukan bawak masalah moral pun kat malaysia ni tapi orang-orang je duk bising-bising nak ngata orang gemok kan..Padahal orang gemok tu bukan merosakkan bangsa dan negara pun..Orang lain gemok orang lain pulak nak kecoh-kecoh..Ape korang ingat orang gemok ni suke ke jadi gemok cuma kadang-kadang diorang susah nak control makan sebab dah dari kecik tabiat macam tu...Ade jugak yang berusaha nak kurus sampai sakit-sakit..Kesian kat diorang..Orang kurus yang bajek cantik atau hot atau hensem dengan senang hati mengata orang gemok..Sikit pun tak pikir perasaan orang lain..

Tapi spesis yang aku paling tak suke badan sekeping macam papan lapis tapi dok bising cakap dah gemok..Bila tanya berat berapa jawab 40 lebih..Haaaa kau nak kene hempuk..Kalau dah 40 lebih tu kau cakap gemok yang berat 60 lebih tu tahap ape??Gorila...Kadang-kadang aku pun macam tu jugak..Bising yang aku gemok..Then member2 yang lagi besar dari aku mesti marah sebab cakap dah kurus nak cakap gemok lagi..Wehh aku tau la badan aku sendiri..Dengan tinggi yang macam ni then peha,perut dan lengan yang padu ni kire  aku kategori gemok dengan size aku sendiri..Sebab tu aku cakap aku gemok...Memang la nak compare dengan orang lagi besar aku ni kira kurus jugak..Tapi la kan kalau aku ni kurus asal pulak orang selalu je nak ngata aku gemok..??Ahhh lantak la..gemok ke tidak aku tak mintak duit sape-sape nak buat makan..Paling-paling duit mak ayah aku..Mak ayah aku tak de pulak bising cakap aku gemok..



No comments:

Post a Comment