Wednesday, April 13, 2011

Sepetang ke summit..

Cerita   dah basi  dah  pun...Tapi still  nak  cerita  jugak..Tak kireeeeeee...;p.Sehari  sebelum  MPG aku,nui dengan cik lis  tak de kasut lagi nak pakai..So lepas balik  kelas  kitorang terus shoot ke summit...Dengan harapan  jumpe la  kasut yang diidam-idamkan...Sebelum   pergi   tu  sempat  lagi kami berphotoshoot  depan umah..Ye  depan umah pun  jadi..Dah  nama   gile  gambor....

With embun a.k.a  anje...

With  ayang..kihkihkih...
Penat  berpusing-pusing  kat  summit  tu  aku langsung  tak  jumpe  kasut  yang  aku nak..Kasut  tutup,tumit  tinggi  dan  berwarna  gold..Bila  nak  kene  cari  yang  spesefik  macam  tu  memang  susah  la kan  nak  cari..Nui  dengan  cik  lis  dah  jumpe  kasut  idaman  diorang..Aku  jugak  yang  tak jumpe-jumpe..Disebabkan  kesian  tengok diorang  atau  lebih  kepada  takut kene hempuk  dengan diorang  sebab nak  kene  pusing  cari kasut  aku lagi  maka  aku  pura-pura  la  dah jumpe kasut yang  aku  nak..Pura-pura  okey..hahahah..Bila  aku  tanya  kat  diorang  okey  tak  kasut aku ni...Laju  je  diorang  jawab okey sebab takut  aku  ajak  jalan  cari  kasut  lagi..Haaaaa  aku  tau  tu..;p..Aku  pun  dah  penat  jugak  nak  jalan..Jadi  aku  pun  pilih  kasut tu..Yang penting bukan kasut  tutup  dan  bukan  berwarna gold..Dah  penat-penat  berjalan  ape lagi  pegi  melantak  la  pulak...Lepas  perut  dah terisi dengan makanan dan  berpuas hati  dengan hasil  membeli-belah  kami  pulang  ke rumah  dengan  hati  yang  girang..Lalalalalala....




Persiapan terakhir  kami ke majlis Pra Graduan....

No comments:

Post a Comment