Thursday, April 14, 2011

Majlis pra graduan lagi dan lagi....




Tak de ape pun nak story pasal MPG..Kalau aku meanang best dress sure aku cerita panjang berjela kan..Ni sebab malam tu aku malap jadi tak de ape yang nak dicerita..hihihi..So jom layan gambar-gambar yang ade..Hari tu upload sikit je..Ni yang selebihnye...Tengok sampai muntah okey...




Firs posing selepas di mekap..Poyo je..;p

Aku dengan mai si ibu peri...

Kajol@tikah dan Ustzah@ayien...



With my anje cik lis...


eh ustazah,cube bersopan skit posing tu..hehehe..

Sape la yang tangkap ni..gambar lantai lebih daripa si model..;p

Ahli meja 28...

Tiramisu..sedap tapi kecik..tak puas..

Selepas di mekap...

Sekian saje gambar-gambar yang ade..Actually banyak lagi tapi nak upload punye la lama..Sempat tido lepas tu bangun lepas tu tido balik baru settle kan...Sila jangan muntah tengok gambar-gambar aku dalam blog ni..Blog dan fesbuk ialah tempat terbaik untk simpan gambar sebab laptop dan pendrive selalu je kene virus dan kemungkinan gambar tu akan hilang sangat tinggi..Jadi aku dengan bijaknya menggunakan blog sebagai tempat menyimpan gambar..Bernas tak alasan aku???hihihihi...Janji ni entry terakhir pasal MPG..Lepas ni tak kan ade dah...Ehhh betul ni janji..(sambil angkat sebelah tangan)..

2 comments: