Sunday, July 24, 2011

Aktiviti di hari sabtu...

Hyeee semua..Assalamualaikum....

Hari ni excited gile nak update blog...Sambil taip laju-laju ni..Kalah kelajuan honda kapcai...Aikkk honda kapcai laju ke...Okey nak tau excited sebab ape...??

Sebab nye hari ni me and my sisters pergi kelas buat cupcake dengan apam polkadot..Uolls tau ape itu cupcake dan apam polkadot???...Bahasa melayu tinggi nya adalah kek cawan dan apam bintik-bintik macam chikenpox tu...

Dari pagi sampai ke petang aku pergi kelas buat cupcakes dengan apam ni..Serius memang enjoy sangat buat benda ni...Enjoy sebab main dengan banyak kaler..Rasa macam kanak-kanak pun ade..Macam main masak-masak je..Yang penting cikgu dia a.k.a akak dewi iaitu kawan kepada akak aku memang sangat pandai mengajar..Senang paham..Banyak pulak tu tips yang die bagi kat kitorang...

Malas cerita banyak..Just nak tunjuk hasil kitorang buat tadi je..Bukan nak menunjuk-nunjuk tapi memang nak menunjuk-nunjuk...weeeeeeeeekkkk..;p

Milik siapakah tangan itu???Tengah cube buat decoration...

Ini cupcakes yang telah di letak icing...


Cupcake cubaan pertama hasil tangan aku dan akak aku k.kema..

Ini aku ler yang buat..I love u laaaahhhhh..;p

Peralatan-peralatan untuk mendeco cupcakes...
Ini la hasil selepas di hias..


Ni pulak apam polkadot..Dalam die ade inti strawberry dgn blueberry..Sangat sedap okey..

senang je nak buat apam ni...cewahhh belagak..hehehe..


Its me...
Selesai sudah kelas membuat cupcakes dan apam..Harap lepas ni boleh try buat kat rumah dan mungkin boleh berbusiness....Insyaallah...Doakan ye...(^_^)V

No comments:

Post a Comment