Thursday, July 7, 2011

Saya mau coklat ini..!!!

Aku teringin nak dapat hadiah homemade coklat..Ade sape-sape bermurah hati nak kasi...Okey..Confirm tak de..(T___T)...Tadi jalan-jalan blog d'sweet choc homemade duk usha coklat die buat...Semuanya nampak sedap..Lalu terpikir la di sanubari ini...Kan best kalau ade sape-sape yang sudi nak kasi...*ayat sanubari tu tak bleh blaa..*

Saya nak yang macam ni..(T____T)

Ini pun okey..kalau encik boyfie kasi...Suwweeetttttnyeeee....

Yang ini lagi super duper okey...Aku harap ade orang post kat rumah aku 28 hb ni...Wink3..(^_^)V

Best dan cantik...Nak yang ni jugak laaa....

Yang ni pun nak jugakkkkkk..Okey pengsan..rambang mata...Macam ade orang nak kasi...Psiko....

Sape-sape nak kasi tu sila la kasi 28/7 ni ye..Sebab ape??/Ehh malu la nak cakap...*gedik...Sebab hari tu kan birthday saya...Kan suweet kalau awak-awak sekalian kasi saya hadiah macam ni..Tak ade salahnye kannnnnnnnnnnnnn....;p

2 comments:

  1. kak, beday akk 28/7 ek?keh3..patutla akk lawa dan comel macam eka.hahaha.sebab eka lahir 29 / 7..semua baby kelahiran july comel2 yea!heeeee

    ReplyDelete
  2. ehhh lebih sehari je ek bday ika..heheh..kte berkongsi bulan yg sme..ye setuju2...spe lahir bulan july mmg comel2..ahakssss...

    ReplyDelete