Friday, July 15, 2011

People change,memories don't.

Setelah mengodek-godek henpon,baru aku sedar yang aku masih lagi simpan mesej yang bertarikh 24 october 2009...Now 15 july 2011..See berapa tahun punye mesej tu...Punye la terbukti yang aku ni seorang manusia yang suke memerangkap diri sendiri dengan kenangan-kenangan lama...Kesian...Kesian..

Terasa sayang pulak nak buang..Kawan aku cik lis pernah cakap once kau delete mesej tu kau tak kan dapat dah mesej-mesej macam tu dah dari orang yang sama..Betul cakap die..Tak mungkin akan dapat dari orang yang sama..Tapi sebab ape aku simpan..Sebab aku suke kan kenangan..Pahit atau manis pada aku ia tetap kenangan...

Tapi bila tibe masenya aku perlu delete semua kenangan tu untuk menjaga hati orang lain..Mungkin time tu dah nak berumah tangga kot.....(^_^)V

People change,memories don't 

p/s: Jangan ade yang cube nak ceroboh henpon aku sebab nak bace mesej aku..Terutama kepada cik kema...;p

No comments:

Post a Comment